۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۴۰

علی شجاعی:

هیچکس توقع برد آرژانتین را از تیم ملی ندارد/ تجلیل ذوب‌آهن برایم ارزشمند بود

هیچکس توقع برد آرژانتین را از تیم ملی ندارد/ تجلیل ذوب‌آهن برایم ارزشمند بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هیچکس از تیم ملی در دیدار با آرژانتین انتظار برد یا مساوی ندارد اما امیدوار هستم که بازیکنان تیم ملی در این بازی بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شجاعی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از خود که با حضور پیشکسوتان باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اینگونه برای پیشکسوتان باشگاه ارزش قائل شده و آنها را تجلیل کردند.

وی با بیان خاطراتش از دوران حضور در جام جهانی افزود: آن زمان تیم ملی برای نخستین بار به جام جهانی می‌رفت و این مسئله برای همه بسیار ارزشمند بود؛ تعداد بسیاری از اعضای خانواده ما از این مسئله خوشحال بودند و من نیز از این مسئله در پوست خود نمی‌گنجیدم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور بیان داشت: آن زمان‌ها همه از من می‌پرسیدند که چرا هرگز به تیم‌های پایتخت نرفتی و چرا در ذوب‌آهن ماندی و من پاسخ دادم که عشق به اصفهان و شهرم باعث شد که هرگز از تیم جدا نشوم.

وی با اشاره به بازی شنبه تیم ملی مقابل آرژانتین گفت: به هر حال ما باید کاری کنیم که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذاریم و مقابل این تیم با برنامه ظاهر شویم.

شجاعی تصریح کرد: هیچ کس از بازیکنان تیم ملی انتظار ندارد که مقابل آرژانتین به پیروزی برسند و یا حتی مساوی کسب کنند اما همه از آنها انتظار دارند که با برنامه بازی کنند و سعی کنند در زمین خوب ظاهر شوند و ایگونه شرایط خوبی بر تیم حاکم کنند.

وی اظهار داشت: امیدوارم که مسئولان کشور فکری به حال زاینده‌رود کنند زیرا زیبایی اصفهان به این رودخانه است و همه باید دست به دست هم دهیم تا آب رودخانه زاینده‌رود جاری شود.

سرپرست ذوب‌آهن گفت: تجلیل مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از من بسیار ارزشمند بود و امیدوار هستم که این مسئله در همه باشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 2315723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha