۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

براتیان:

خیابان‌های منتهی به بلوار 42 متری آیت الله بجنوردی بازگشایی می‌شوند

خیابان‌های منتهی به بلوار 42 متری آیت الله بجنوردی بازگشایی می‌شوند

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از بازگشایی بلوار42 متری آیت الله بجنوردی خبر داد و افزود: در حال حاضر این خیابان از سمت شرق و غرب به صورت بن بست است و تنها را منتهی به خیابان فوق یک خیابان 10متری است.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با بازگشایی این خیابان 17 محله در  محدوده خیابان 42 متری آیت الله بجنوردی بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: در این بازگشایی ادامه خیابان فردوسی جنوبی با خیابان صادقیه که درحال حاضر بن بست است ارتباط پیدا خواهد کرد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: با بازگشایی خیابان 42متری آیت الله بجنوردی راههای ارتباطی مسیرجاده حصار، کوی امام رضا، ویلاشهر، شهرک امام خمینی(ره) و شهرک  شاهد از حالت بن بست خارج و به یکدیگر متصل و حجم زیادی از ترافیک شهر را کاهش خواهد داد.

براتیان افزود: درمحدوده خیابان 42 متری آیت الله بجنوردی به خیابان صادقیه در محل کال پسته پلی با اعتبار بالغ بر4میلیارد ریال که از محل تملک دارایی استانداری تامین شده است، احداث خواهد شد تا تمام این معابر را به یکدیگر مرتبط کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در حال توافق با مالکین این محدوده برای بازگشایی خیابان هستیم.

شهردار همچنین با بیان اینکه خیابان آزادی در حال بازگشایی است افزود: با بازگشایی این خیابان، خیابان‌های امام خمینی، سیدی، 17 شهریور و خیابان چمران به هم متصل خواهد شد.

براتیان تصریح کرد: با بازگشایی خیابان آزادی راه ارتباطی 32 متری شهدا تا خیابان تربیت مشکل ترافیک حل و تردد خودروها از شمال به جنوب و جنوب غربی شهر تسهیل می‌شود.

براتیان با اشاره به اجرای جدول گذاری و پیاده‌روسازی در این خیابان، افزود: بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال به اجرای جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی این خیابان اختصاص یافته است.

شهردار بجنورد افزود: درحال حاضر بخشی از زیرسازی این خیابان  انجام شده که بعد از اتمام، آسفالت خواهد شد.

کد خبر 2312646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha