۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸

خجسته پور:

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرماندار خرم آباد گفت: دیدار مردمی رئیس جمهور در محل ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر کل محیط زیست لرستان اظهار داشت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای سخنرانی رئیس جمهوری در محل ورزشگاه تختی خرم آباد اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه این محل مهیای حضور باشکوه مردم در استقبال از ریاست دولت تدبیر و امید خواهد بود افزود: مطابق برنامه زمان بندی قرار بود که لرستان یازدهمین استان برای سفر رئیس جمهوری باشد که با همت استاندار لرستان و نگاه مثبت رئیس جمهوری این سفر زودتر انجام می شود.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به انتقال مسائل و مشکلات استان به رئیس جمهوری عنوان کرد: با ارائه این مطالب ریاست دولت تدبیر و امید متقاعد شدند که سفر به لرستان را جلوتر بیاورند که با این تفاسیر لرستان به عنوان پنجمین استان میزبان هیئت دولت خواهد بود.

خجسته پور با دعوت از مردم برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهوری عنوان کرد: مطابق برنامه ریزی و پیش بینی صورت گرفته روز چهارشنبه میزبان رئیس جمهور خواهیم بود.

وی با اشاره به نگاه ویژه هیئت دولت و رئیس جمهوری به لرستان ابراز امیدواری کرد که این سفر حامل دستاوردهای مهمی برای توسعه استان باشد.

کد خبر 2313154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha