۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

خجسته پور:

سفر رئيس جمهور فرصت طرح مشكلات لرستان/ مديران شهرستاني در سايه مديران كل قرار نگيرند

سفر رئيس جمهور فرصت طرح مشكلات لرستان/ مديران شهرستاني در سايه مديران كل قرار نگيرند

خرم آباد - خبرگزاري مهر: فرماندار خرم آباد حضور رئيس جمهور و وزراي دولت را فرصتي مناسب براي بيان ظرفیت ها و مشكلات استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حبيب الله خجسته پور ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد در فرمانداری از "اقتصاد و فرهنگ، عزم ملي و مديريت جهادي" به عنوان چهار دغدغه اصلي مقام معظم رهبري ياد كرد و گفت: مردم و مديران كشور بايد در راستای عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري و تحقق شعار سال گام بردارند.

وي نياز اصلي مردم استان لرستان و شهرستان خرم آباد را حرکت در مسیر تحقق شعار سال دانست و تصريح كرد: نياز اصلي مردم استان لرستان و شهرستان خرم آباد مسئله اقتصاد و اشتغال است و اكنون كه نياز مردم ما با شعار سال تطابق كامل دارد فرصتي طلايي براي مردم استان ايجاد شده كه با عزم ملي و مديريت جهادي در جهت رفع اين مشكلات تلاش كنيم.

فرماندار خرم آباد علم، ‌عقل و عشق را سه مولفه اصلي مديريت جهادي دانست و عنوان كرد: مديريت جهادي علم محور است و مدير جهادي با استفاده از عقلانيت و صبري كه در برخورد با ارباب رجوع دارد بايد با عشق و انگيزه براي رفع مشكلات مردم گام بردارد.

خجسته پور اضافه كرد: مدير جهادي نمونه در هر لحظه از شبانه روز بايد براي رفع مشكلات مردم تلاش كند ساعات مختلف شبانه روز براي او معنا و مفهوم ندارد.

فرماندار خرم آباد همچنين با بيان اينكه دولت تدبير و اميد و مديريت ارشد استان نگاهي مثبتی به توسعه و پيشرفت همه جانبه استان را دارند بيان كرد: مديران و مسئولان استاني و شهرستاني بايد همپاي با مديريت ارشد استان در راستای جذب سرمايه و ورود سرمايه گذاران داخلی و خارجي به استان و شهرستان تلاش كنند.

وي حضور رئيس جمهور و وزراي دولت را فرصتي مناسب براي بيان ظرفیت ها و مشكلات استان دانست و گفت: باید با استفاده از حضور دولتمردان و طرح چالش هاي پيش روي استان در جهت رفع اين مشكلات گام برداريم.

خجسته پور در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز به كار مجدد مجتمع كشت و صنعت پس از 15 سال تعطيلي خبر داد و گفت: اين مجتمع با سرمايه گذاري 200 ميليون دلاري سرمايه گذار خارجي در چند ماه آينده فعاليت خود را آغاز مي كند.

وي ادامه داد: آغاز ساخت مجتمع تجاري كيو تاثير به سزايي در بهبود وضعيت مبلمان شهري و اشتغال جوانان دارد كه در ماه هاي اخير فعاليت خود را آغاز كرده و اميدواريم گوشه ا ي از مشكلات شهري را رفع كند.

فرماندار خرم آباد ساماندهي و افزايش پروازهاي تهران - خرم آباد و بالعكس، ‌شكل گيري پرواز خرم آباد به مشهد، ‌توسعه فرودگاه خرم آباد، ‌آغاز عمليات ساخت راه آهن دورود - خرم آباد - انديمشك و آغاز به كار عمليات ساخت هتل صخره اي از ديگر فعالیتهای مثبت صورت گرفته در شهرستان خرم آباد برشمرد.

وی گفت: در حال حاضر احياي ظرفیت ادارات شهرستان خرم آباد اولين اولويت ما در بحث مدیریت شهرستان است.

فرماندار خرم آباد اضافه كرد: مديران شهرستاني نبايد در سايه مديران ادارات كل قرار بگيرند بلكه با حفظ شان مديران كل بايد گزارشات و آمارهاي دقيق ماهيانه حوزه مديريت خود را به فرمانداري ابلاغ و از محول كردن آن به مديران كل خودداري كنند.

خجسته پور پرداخت بدهي ادارات به شركت هاي خدماتي را يكي ديگر از مشكلات عمده شهرستان خرم آباد برشمرد و تصريح كرد: شركت هاي خدماتي آب، برق و ‌گاز مطالبات فراواني را نزد ادارات دارند كه بايد در اسرع وقت پرداخت شود زيرا ارائه خدمات بهتر اين شركت ها منوط به پرداخت بدهي هاي ادارات به اين شركت ها است.

کد خبر 2312243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha