۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶

نامه‌نگاری دبیری در فدراسیون فوتبال؛

سرمربی پیشین تیم ملی گزینه جانشینی شمسایی/ محرومیت، مانع فعالیت شمس!

سرمربی پیشین تیم ملی گزینه جانشینی شمسایی/ محرومیت، مانع فعالیت شمس!

مسئولان باشگاه دبیری تبریز قصد دارند حسین شمس را به عنوان سرمربی تیم فوتسال باشگاه خود انتخاب کنند ولی محرومیت شمس مانع اصلی بازگشت وی به فوتسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از آنکه وحید شمسایی از سرمربیگری تیم فوتسال دبیری تبریز کناره گیری کرد، مسئولان این باشگاه به فکر انتخاب سرمربی جدید تیم خود افتادند. گفته می‌شد شمسایی محمود خوراکچی را به تیم دبیری پیشنهاد داده ولی این مربی اعلام کرد که تمایلی برای فعالیت در این تیم تبریزی ندارد.

این موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه دبیری مذاکراتشان را با حسین شمس و همکاری با سرمربی پیشین تیم ملی آغاز و جدی کنند. شمس در حالی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال است که وضعیتش برای فعالیت در فوتسال کاملا مبهم است.

شمس دو سال پیش و به خاطر انتقادات بی سابقه‌ای که از مسئولان وقت ورزش داشت به محرومیت چهار ساله از فعالیت مستقیم در فوتسال محکوم شد و ادامه این محرومیت باعث شده تا باشگاه دبیری نتواند مذاکراتش را با وی نهایی کند.

مسئولان دبیری چند روز پیش نامه‌ای را به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ارسال کرده و در این نامه خواستار تعیین وضعیت شمس شده‌اند. این کمیته هم با اعلام اینکه هیچ نقشی در محرومیت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ندارد، مشخص شدن وضعیت این مربی را به تصمیمات کمیته اخلاق فدراسیون منوط کرده است.

نکته عجیب اینکه مشخص نیست محرومیت حسین شمس دقیقا از سوی چه نهاد یا اشخاصی مورد تصویب قرار گرفته است. پیگیری‌های خبرنگار مهر از محرومیت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران به این جمله از یک مسئول فدراسیون فوتبال ختم شد که "این دستور از بالا صادر شده است".

باید دید آیا حسین شمس مثل دو سال گذشته به عنوان مدیر فنی یک تیم لیگ برتری به کارش در لیگ فوتسال ایران ادامه می‌دهد و یا اینکه پیگیری‌هایش برای حل مشکل سرمربیگری‌اش امسال به نتیجه می‌رسد و می‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم بنشیند.

 

 

کد خبر 2313286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha