۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹

جانشین شمسایی از اروپا می‌آید؛

مذاکره دبیری با مربی خارجی/ پای مربیان کُروات به فوتسال هم باز می‌شود؟

مذاکره دبیری با مربی خارجی/ پای مربیان کُروات به فوتسال هم باز می‌شود؟

باشگاه دبیری تبریز مذاکراتی با یک مربی اهل کرواسی انجام داده و در صورت مهیا بودن شرایط، این کُروات به عنوان سرمربی تیم فوتسال دبیری انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه وحید شمسایی اعلام کرد فصل آینده در تیم فوتسال دبیری تبریز فعالیت نخواهد کرد، مسئولان این باشگاه به دنبال پیدا کردن جایگزین شمسایی بر آمدند. این باشگاه مذاکراتی را با محمود خوراکچی که مورد تایید شمسایی بود، انجام داد ولی در نهایت خوراکچی اعلام کرد تمایلی به مربیگری در تیم دبیری ندارد.

از سوی دیگر باشگاه دبیری با حسین شمس وارد مذاکره شد ولی از آنجا که این مربی از سوی فدراسیون فوتبال ممنوع الفعالیت است، نامه نگاری‌های دبیری با فدراسیون برای حل مشکل شمس بی نتیجه مانده است.

از همین رو، مسئولان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال مذاکره با مربیان خارجی را در دستور کار قرار داده اند و احتمال دارد پای یک مربی خارجی به لیگ برتر باز شود.

حسین شمس عضو هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این مطلب، گفت: ما مذاکراتی را با چند مربی خارجی انجام دادیم که یکی از این گزینه‌ها شرایط بهتری دارد. در صورتیکه پاسخ فدراسیون فوتبال به سرمربیگری من در تیم دبیری منفی باشد و این حکم به صورت کتبی به ما اعلام شود، توافقات را با مربی خارجی مورد نظر نهایی می‌کنیم.

شمس تاکید کرد: گزینه مورد نظرمان یک مربی اهل کرواسی است که مقام بالایی در فیفا دارد و به نظرم جزو سه مدرس برتر فوتسال دنیا باشد!

کد خبر 2314329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha