۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶

بهادری در گفتگو با مهر:

شمسایی پیگیر حضورم در دبیری بود/ یک هزارتومانی هم برای رضایتنامه نگرفتند

شمسایی پیگیر حضورم در دبیری بود/ یک هزارتومانی هم برای رضایتنامه نگرفتند

بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرای مشهد می‌گوید پس از مذاکره با باشگاه دبیری و موافقت باشگاه فرش آرا، رضایتنامه‌اش برای حضور در تیم دبیری صادر شده است. او می‌گوید مسئولان تیم مشهدی لطف بزرگی به او کرده‌ و حتی یک هزار تومانی هم برای صدور رضایتنامه از وی نگرفته‌اند.

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر توافقش با باشگاه دبیری برای فصل آینده، با بیان مطالب فوق اظهار کرد: حضورم در دبیری هنوز صد درصد نشده است. من با باشگاه فرش آرا یک سال دیگر قراداد داشتم ولی مدیرعامل باشگاه به خاطر پیشرفت فوتسالی خودم و فوتسال ایران موافقت کرد که رضایتنامه‌ام را صادر کند.

وی با بیان اینکه هنوز صحبت درباره مسائل مالی با باشگاه دبیری باقی مانده است، تاکید کرد: قرار است در روزهای آینده با مسئولان باشگاه دبیری درباره مسائل مالی هم صحبت کنیم.

بازیکن فصل گذشته تیم فرش آرا درباره اینکه "آیا جدایی وحید شمسایی از تیم دبیری در تصمیمش برای نرفتن به این تیم تبریزی تاثیرگذار نیست"؟ تاکید کرد: وحید شمسایی چه آن زمان که در تیم دبیری بود و چه زمانی که از این تیم جدا شد، پیگیر کارم بود تا به تیم دبیری بروم. نمی‌دانم چرا شمسایی با وجود اینکه از دبیری جدا شده، باز هم پیگیر است که به این تیم بروم. شاید او آقای دبیری را خیلی دوست دارد. به هر حال شمسایی می‌گوید باید به دبیری بروم و به این تیم کمک کنم.

بهادری، با تشکر از مسئولان این تیم مشهدی یادآور شد: من یکسال دیگر هم با فرش آرا قرارداد داشتم و با وجود اینکه حتی پولم را کامل گرفته بودم، از من برای صدور رضایتنامه یک هزار تومانی هم نخواستند. وقتی از باشگاه فرش آرا بیرون آمدم دست مرتضایی مدیرعامل باشگاه را بوسیدم. او لطف بزرگی در حق من کرد. هیچ تیمی در این شرایط به این سادگی رضایتنامه بازیکنش را صادر نمی‌کند.

کد خبر 2308438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha