۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۲:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

استفان کشی: بازیکنانم می خواستند ایران را بکشند/ ناامید شدیم!

استفان کشی: بازیکنانم می خواستند ایران را بکشند/ ناامید شدیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: بازیکنانم در طول تمرینات تصمیم گرفته بودند در 25 دقیقه اول ایران را بکشند اما وقتی نتوانستند گل بزنند ناامید شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، استفان کشی بعد از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه اظهار کرد: من مطمئن نیستم که لازم باید برای آینده کاری انجام دهیم. ما نگرانی های زیادی داشتیم . وقتی تیم کنار هم قرار گرفتند در 25 دقیقه اول خیلی فشار آوردند اما وقتی دیدند نمی توانند گلی بزنند کمی نگران شدند. وقتی کار پیش نرفت کم کم ناامید شدند. فقط لازم است که به جلو برویم و تلاش کنیم تا بازی بهتری را در آینده به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد قضاوت داور چیست گفت: من نمی خواهم در کار او دخالت کنم و به نظر او احترام می گذارم.

کشی در پاسخ به این پرسش که چه توضیحی دارید برای اینکه چرا تیم شما نتوانست گل بزند گفت: بازیکنانم در تمرینات تصمیم گرفته بودند در 25 دقیقه اول ایران را بکشند اما وقتی بازیکنان ما دیدند نمی توانند گلی بزنند کمی ناامید شدند و احساس می کردند باید تغییری را ایجاد کنند. این معنایش این نیست که ما بازی خوبی را ارائه نکردیم، بلکه معنایش این است که نتوانستیم گل بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قبلا همه فکر می کردند ایران را به عنوان ضعیف ترین تیم گروه را شکست خواهید داد اما این کار را نکردید، برای دو بازی دیگر چه برنامه ای دارید؟ گفت: فوتبال همین است. ما امروز نبردیم اما بد هم بازی نکردیم. فقط نتوانستیم گل بزنیم. باید به بازیکنان ایران هم احترام گذاشت. آنها برنامه خودشان را داشتند و به هدفشان هم رسیدند.

کشی در پاسخ به این پرسش که اگر جای کی روش بودید چه می کردید گفت: ما می دانستیم که ایرانی دفاعی بازی خواهد کرد. آنها فقط از فرصت های خودشان استفاده می کردند. شماره 16 این کار را می کرد. من مربی نیستم که تدافعی بازی کنم. کی روش روش خودش را دارد. ما با هم تفاوت داریم و هر مربی روش خودش را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه ادامه داد: ایرانی ها از نظر فیزیکی قدرت بالایی را نشان دادند و کمی هم برخورد فیزیکی داشتند اما من نمی توانم در مورد قضاوت داور صحبت کنم. آنها می خواستند یک امتیاز را بگیرند و گرفتند.

کشی در پاسخ به سوال یک خبرنگار استرالیایی که آیا شما به هدف تان دست پیدا خواهید کرد گفت: من به عنوان یک مربی کاری که باید انجام بدهم را انجام می دهم. حتی اگر بهترین مربی را داشته باشید نمی تواند تضمین بدهد که همه بازیها را ببرد. ما تلاش می کنیم که بهترین بازیهایمان را به نمایش بگذاریم. ما می خواستیم ببریم اما نبردیم و این آخر دنیا نیست.

وی در مورد انتقاداتی که در بازیهای آفریقا علیه وی مطرح شده بود گفت: من همیشه با انتقاد مواجه می شوم. حتی وقتی هم که می بریم من مورد انتقاد قرار می گیرم. حالا که دیگر مساوی کرده ایم. اگر ما صبر نداشته باشیم معنی اش این است که فوتبال را درک نکرده ایم. همیشه از من انتقاد می کنند واین برایم مهم نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه در پایان گفت: من به بازیکنانم گفتم که باید در 20 دقیقه اول به گل برسید اما وقتی وارد بازی شدند صبر نداشتند و می خواستند در همان دقایق اول به گل برسند که این اتفاق رخ نداد. لازم است که برای بازی بعدی کار بیشتری انجام دهیم.

 

کد خبر 2313317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha