۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۴

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛ 

ابراهیم‌زاده: گرفتن امتیاز از نیجریه ارزش زیادی داشت/ ایران هدفمند بازی کرد

ابراهیم‌زاده: گرفتن امتیاز از نیجریه ارزش زیادی داشت/ ایران هدفمند بازی کرد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه بازیکنان ما آنچه را که کادر فنی از آنها خواسته بود، به خوبی انجام دادند، گفت: هدف تیم ملی بسته بازی کردن، گل نخوردن و کسب امتیاز بود که گرفتن یک امتیاز در شرایط  فعلی برای تیم ملی ارزش زیادی دارد.

منصور ابراهیم‌زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی نیجریه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ابتدا باید به چیدمان تیم ملی فوتبال ایران اشاره داشته باشم. ما 4 مدافع در ترکیب خود داشتیم که جلوی آنها آندرانیک تیموریان و جواد نکونام قرار داشتند و احسان حاج صفی نیز مقابل آنها ایستاده بود.

وی اضافه کرد: در واقع تیم ملی ایران برابر نیجریه، دارای یک مجموعه 7 نفره کاملا دفاعی بود که در موقعیت حمله دارای بازیکنان سرعتی می‌شدیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در همین خصوص افزود: در 10 دقیقه اول بازی هدف بازیکنان تیم ملی این بود که هر توپی را که وارد زمین ایران می‌شد، بدون استثنا به درون زمین نیجریه بفرستند اما پس از آن بازیکنان ایران توپ‌هایی که به زمین ما می‌آمد، را به صورت هدفمند برای اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد می‌فرستادند.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: هرچه قدر که زمان بازی پیش می‌گذشت، این امر مسجل‌تر می‌شد و ارسال‌های بازیکنان‌مان با هدف‌ بیشتر انجام می‌گرفت. ضمن اینکه هرچه به زمان انتهای بازی نزدیکتر می‌شدیم، بازیکنان نیجریه عصبی‌تر می‌شدند و ضربات و کنترل‌های آنها ناقص‌تر می‌شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان ما آنچه را که کادر فنی از آنها خواسته بود، به خوبی انجام دادند؛ یعنی مجبور کردن نیجریه‌ای‌ها به بردن بازی به کناره‌ها و ارسال آن روی دروازه تیم ملی ایران، درست جایی که بازیکنان ما از قدرت سرزنی بالایی برخوردارند. در واقع بازیکنان ایران اجازه ندادند نیجریه‌ای‌ها عمق دفاع ما را هدف قرار دهند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: در مجموع هدف تیم ملی بسته بازی کردن، گل نخوردن و کسب امتیاز بود که گرفتن یک امتیاز در شرایط  فعلی برای تیم ملی ارزش زیادی دارد.

کد خبر 2313358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha