۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۲:۰۴

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از برزیل؛

نبی: سه امتیاز بازی با نیجریه را می‌خواستیم/ منتظر روز شنبه و مِسی هستیم!

نبی: سه امتیاز بازی با نیجریه را می‌خواستیم/ منتظر روز شنبه و مِسی هستیم!

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی سه امتیاز بازی با نیجریه را می‌خواست، گفت: منتظر روز شنبه و دیدار با آرژانتین ولیونل مسی هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید!

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، مهدی محمدنبی بعد از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به روش کارلوس کی‌روش رفته بودیم برابر نیجریه نتیجه بگیریم. اولویت ما کسب سه امتیاز بود که نتیجه مساوی شد. امیدواریم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم امتیاز بگیریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران برابر نیجریه عالی بودند  و خوب جنگیدند، گفت: یکی از بهترین بازی‌های ایران به لحاظ بازی درگیرانه و فیزیکی بود. بازیکنان هر آنچه که سرمربی تیم ملی گفته بود گوش کردند.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سئوال که "آیا با این نتیجه روحیه بازیکنان برای بازی با آرژانتین خوب است یا خیر"؟ تصریح کرد: باید به رختکن تیم ملی می‌رفتید و می‌دیدید چه خبر بود. روحیه بازیکنان فوق العاده است. ما باید به این کارمان تا روز شنبه و بازی با آرژانتین ادامه بدهیم. حالا منتظر روز شنبه و مسی هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از بازی با آرژانتین هم گفت: من پیش بینی کرده بودم ایران برابر نیجریه پیروز شود که در نهایت این بازی مساوی شد! حالا هم می‌گویم آرژانتین را می‌بریم که ان شاءالله شکست نخوریم!

به گفته نبی، پاداش بازیکنان تیم ملی در صورت کسب نتیجه تساوی در هر مسابقه جام جهانی، 3 هزار دلار خواهد بود.

کد خبر 2313356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha