۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۰

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛ 

بازتاب بازی ایران - نیجریه در روزنامه اکیپ فرانسه/ حقیقتاً "هیچ"

بازتاب بازی ایران - نیجریه در روزنامه اکیپ فرانسه/ حقیقتاً "هیچ"

روزنامه فرانسوی اکیپ اولین بازی بدون گل جام جهانی 2014 را دیداری کسل کننده‎ای دانست که باعث شد آرژانتین به تنهایی در صدر گروه F قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه ورزشی اکیپ چاپ پاریس جام جهانی 2014 را از نظر تعداد گل تاکنون غنی دانست و بازی شب گذشته ایران و نیجریه را خلاف جریان و نشانه ضعف دو تیم دانست که حتی نتوانستند موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند.

به نوشته این روزنامه، تنها 5 ضربه در داخل چارچوب زده شد که بدترین آمار جام تاکنون محسوب می‎شود. البته نیجریه در ابتدای بازی تا حدودی برتری داشت اما کم کم ایران به بازی برگشت.

اکیپ بهترین بازیکن مسابقه را رضا قوچان‌نژاد معرفی کرد و نوشت: "در این بازی شدیداً بسته، ایرانی‎ها به فرصت‎های کمی دست یافتند (30 درصد مالکیت توپ)، اما رضا قوچان نژاد مهاجم چارلتون بهترین تکنیک را از خود به نمایش گذاشت و مانع از این شد نیجریه آن طوری که می‎خواهد بازی کند.

در بخش پایانی این مطلب آمده است: "سه موقعیتی که ایران در این بازی بدست آورد، همگی به دلیل عملکرد قوچان‌نژاد بود. حتی به لطف این بازیکن بود که ایران توانست پس از 15 دقیقه دشوار ابتدایی مسابقه، به بازی برگردد."  

کد خبر 2313448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha