۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۰

حاشیه نگاری/

انتظار برای ورود رئیس جمهور از دقایق اولیه صبح/ مسیر منتهی به فرودگاه خرم آباد روی خط موسیقی لری

انتظار برای ورود رئیس جمهور از دقایق اولیه صبح/ مسیر منتهی به فرودگاه خرم آباد روی خط موسیقی لری

خرم آباد - خبرگزاری مهر: بسیاری از مردم خرم آباد از دقایق اولیه صبح امروز چهارشنبه برای استقبال از رئیس جمهوری در مسیر منتهی به فرودگاه خرم آباد منتظر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرودگاه خرم آباد دقایقی پیش میزبان پرواز رئیس جمهوری بود در حالیکه بسیاری از مردم خرم آباد از ساعات ابتدایی صبح امروز چهارشنبه در مسیر منتهی به فرودگاه منتظر ورود دکتر حسن روحانی هستند.

لرستانیها که همواره به مهمان نوازی و خونگرمی شهره بوده اند با در دست داشتن نوشته هایی به زبان لری و محلی حضور دکتر حسن روحانی به لرستان را خوش آمد گفته اند.

همچنین گروههای موسیقی لری و محلی با ساز و دهل در مسیر فرودگاه خرم آباد از صبح امروز منتظر حضور رئیس جمهور بودند، استقبال با سرنا و دهل از آئین های سنتی مردم لرستان است.

ماموران نیروی انتظامی نیز مسیر منتهی به فرودگاه خرم آباد و مسیر استقبال از رئیس جمهور تا ورزشگاه تختی خرم آباد را به طور کامل تحت پوشش قرار داده و در فاصله هر چند کیلومتری به طور منظم ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر شده اند.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و برخی از اعضای کابینه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه مهمان مردم لرستان هستند. این استان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

کد خبر 2314187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha