۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۶

روحانی:

بیکاری و مهار روان آبها از مشکلات لرستان/ اتخاد تصمیماتی برای بهبود وضعیت اشتغال

بیکاری و مهار روان آبها از مشکلات لرستان/ اتخاد تصمیماتی برای بهبود وضعیت اشتغال

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس جمهور از اتخاد تصمیماتی برای بهبود وضعیت اشتغال در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن روحانی دقایقی قبل در فرودگاه خرم آباد در پاسخ به سوال خبرنگاری در زمینه اهداف سفر دولت تدبیر و امید و پاسخ به مطالبات مردم لرستان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که خداوند به من و هیئت همراه توفیق داد تا در این سفر دو روزه در محضر مردم دلاور، خونگرم و ایثارگر و فداکار استان عزیز لرستان باشیم.

وی ادامه داد: استان لرستان با مشکلاتی مواجه است از جمله مسئله بیکاری و مهار روان آبها و سایر مسائلی که استان با آن مواجه است که در این سفر نسبت به این موارد تصمیماتی که اتخاذ شده به اطلاع مردم خواهد رسید.

دکتر روحانی افزود: در جلسه نخبگان، ایثارگران، علما و عشایر نکات مورد نظر استماع و جمع بندی خواهد شد. در مجموع تصمیماتی در تهران در جمع وزیران اتخاذ شده که به عرض مردم خواهد رسید.

وی یادآور شد: در اینجا هم ممکن است نکات دیگری باشد که آنها را هم مورد تاکید قرار خواهیم داد تا لرستان بتواند در آینده شاهد بهبود زندگی مردم به ویژه در زمینه اشتغال باشد.

رئیس جمهور در پایان گفت: درود به همه شهیدان که از این سرزمین و دیار دفاع کردند و درود به همه ایثارگران، خانواده های شهدا، مجروحان، جانبازان و آزادگان و دلاوران این سرزمین.

کد خبر 2314204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha