۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد

پلدختر- خبرگزاری مهر: معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان نماینده دکتر حسن روحانی وارد پلدختر شد و به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور که بررسی مشکلات مختلف پلدختر به این شهرستان سفر کرده دقایقی قبل وارد پلدختر شد و مورد استقبال فرماندار، امام جمعه، روحانیت و مسئولان محلی قرار گرفت.

وی در ابتدای حضور خود در شهرستان پلدختر در محل گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور تا ساعتی دیگر برای حضور در جمع مردم و سخنرانی مردمی راهی مسجد جامع این شهر می شود.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و برخی از اعضای کابینه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه مهمان مردم لرستان هستند. این استان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

 

کد خبر 2314300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha