۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱

حجت الاسلام لروند:

قطب تولید انجیر سیاه از نبود کارخانه فرآوری رنج می برد

قطب تولید انجیر سیاه از نبود کارخانه فرآوری رنج می برد

پلدختر - خبرگزاری مهر: امام جمعه پلدختر گفت: قطب تولید انجیر سیاه کشور از نبود کارخانه فرآوری رنج می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این مطلب که شهرستان پلدختر بیش از 80 بار مورد بمباران رژیم بعث عراق قرار گرفته است اظهار داشت: این شهرستان لقب هویزه ثانی را به خود اختصاص داده و از امتحانات سختی با سرافرازی بیرون آمده که البته این موضوعات نیاز به شعار ندارد.

وی با تاکید به این نکته که مردم شهرستان پلدختر مردمی کم توقع هستند عنوان کرد: پلدختری ها با حضور 96.7 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده اند ولی با این حال به خاطر بی عدالتی و کم توجهی از بیکاری رنج می برند.

امام جمعه پلدختر گفت: شهرستان پلدختر دارای 90 هزار نفر جمعیت است که در مقایسه با شهرهای کوچک استان از امکانات کمتری برخوردار است و از تبعیض در این زمینه رنج می برد.

حجت الاسلام لروند مهمترین خواسته مردم از رئیس جمهور را اشتغال دانست و بیان داشت: بخاطر نبود اشتغال این شهرستان رتبه اول بیکاری در بین شهرستان های کشور را دارد.

وی احداث آزادراه خرم آباد - پل زال را از جمله پروژه هایی دانست که باعث بیکاری مردم این شهرستان شده است و در اینباره گفت: با احداث این آزاد راه مردم حاشیه این منطقه چهار هزار شغل خود را از دست دادند و به کشاورزی آن ها خسارات زیادی وارد شد ولی با این حال اشتغالی جایگزین آن ایجاد نشده است؛ آیا نباید خسارات وارده به این مناطق جبران شود؟

حجت الاسلام لروند پلدختر را دارای توانمندی زیادی در تولید انجیر سیاه دانست و گفت: با وجود این سرمایه بزرگ متاسفانه این شهرستان فاقد کارخانه فرآوری انجیر است.

وی با بیان این مطلب که در پلدختر هیچ استخر شنایی وجود ندارد گفت: مردم این شهرستان از دولت می خواهند مرهم زخم آن ها بوده و در رفع مشکلات این شهرستان اقدامات اساسی صورت گیرد.

کد خبر 2314452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha