۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

صادق:

دولت از نقد عالمانه و منصفانه رسانه ها استقبال می کند/ ضرورت رعایت اخلاق رسانه ای

دولت از نقد عالمانه و منصفانه رسانه ها استقبال می کند/ ضرورت رعایت اخلاق رسانه ای

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مشاور رسانه ای رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از نقد عالمانه و منصفانه رسانه ها استقبال می کند، بر ضرورت رعایت اخلاق رسانه ای توسط فعالان این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صادق بعدازظهر چهارشنبه در نشست با رسانه های لرستان اظهار داشت: سیاستهای رسانه ای و اطلاع رسانی دولت از آغاز کار تاکنون طی یکسال گذشته ایجاد فرصت های برابر برای همه رسانه ها بر اساس موازین قانونی بوده است.

وی عنوان کرد: دولت همواره به دنبال این بود که فرصتی فراهم شود برای همه رسانه ها به عنوان نمایندگان حقیقی و تلاشگر افکار عمومی تا پرسش ها و مطالبات آنها را مطرح و در سطوح مختلف پیگیری کنند.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور با بیان اینکه ما هیچ تمایز و تبعیضی بین رسانه ها قائل نیستیم، تصریح کرد: از نقد عالمانه و منصفانه استقبال می کنیم و دولتمردان نیز از این گونه نقد استقبال خواهند کرد.

صادق با بیان اینکه رسانه ها نیز باید به گونه ای کار کنند که شایسته این ملت باشد، افزود: ما نیز استقبال می کنیم که اقدامات اجرایی دولت مورد نقد قرار گیرد البته این نقد باید منصفانه و عالمانه باشد.

وی عنوان کرد: همچنین رسانه ها باید اخلاق رسانه ای و روش کار را به گونه ای پیش ببرند که شایسته ملت باشد.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور عنوان کرد: در معارف قرآنی نیز بر اخلاق تاکید شده است که باید این امر توسط رسانه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت هم در حد مقدورات از رسانه ها حمایتهای مالی و معنوی خواهد داشت، افزود: دولت نیز اگر جایی نیاز باشد برای تقویت ورود پیدا کرد و در زمینه بحث اقتصاد رسانه ها تا جایی که بتواند تلاش خواهد کرد.

بنابر این گزارش در این نشست برخی مدیران مسئولان نشریات محلی و رسانه های استان مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

کد خبر 2314702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha