۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۷

براتیان عنوان کرد:

73هزار مترمربع از معابری شهری بجنورد آسفالت شد

73هزار مترمربع از معابری شهری بجنورد آسفالت شد

بجنورد – خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از آسفالت 73هزار مترمربع از خیابان‌‌ها و معابر شهری بجنورد طی دوماه نخست امسال خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بخشی اعظم آسفالت خیابان ها و معابر، در حواشی شهر که زیرساخت های لازم  را ندارند  انجام شده است.

وی اظهار داشت: این مناطق شامل محله امام هادی،امام رضا (ع)، بربر قلعه، شادمهری، میدان بار، کلاته پیاز و باقرخان می شود.

براتیان افزود: هم اکنون 20 هزار مترمربع از خیابان صادقیه در حال آسفالت است.

شهردار بجنورد تصریح کرد: با  آسفالت خیابان صادقیه ادامه خیابان بلوار 42متری آیت الله بجنوردی نیز که در حال حاضر بن بست است بازگشایی و به این خیابان وصل خواهد شد.

براتیان با اشاره به بازگشایی معابر شهری گفت: در حال حاضر تراکم ترافیک در خیابانهای منتهی به هسته مرکزی باعث شده تا شهروندان برای تردد و ارتباط  با خیابان های محلی وبین محلی علاوه بر صرف وقت زیاد، مسیرهایی را به اجبار طی کنند.

شهردار افزود: محله های شهری با تقسیم بندی به سه دسته فرامنطقه ای، منطقه ای و بین محلی بازگشایی خواهند شد تا ارتباط راههای  بین محلی حل شده و در نتیجه شاهد کاهش ترافیک در این مناطق باشیم.

وی با اشاره به بازگشایی اراضی پادگان ارتش در هفته گذشته  افزود: ادامه خیابانهای بلوار 42متری آیت الله بجنوردی ، خیابان آزادی در حال بازگشایی است.

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با 210 هزار نفر جمعیت هم اکنون از سوی سه شهرداری منطقه یک، منطقه دو و شهرداری مهر اداره می شود.

کد خبر 2314758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha