۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

حاج‌رسولي‌ها در گفتگو با مهر:

تيم ملي نیجریه را بيش از اندازه براي ما بزرگ کرده بودند/ دوندگي بالا رمز موفقيت تيم ملي

تيم ملي نیجریه را بيش از اندازه براي ما بزرگ کرده بودند/ دوندگي بالا رمز موفقيت تيم ملي

اصفهان - خبرگزاری مهر: مربي سابق تيم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان تيم ملي در ديدار مقابل نيجريه تحت تاثیر جو قبل از بازی بودند و خودمان به کذب نیجریه را بزرگ جلوه دادیم.

حسن حاج‌رسولی‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازي روز دوشنبه تيم ملي ايران مقابل نيجريه و کسب امتياز از اينبازي اظهار داشت: تیم ملی ایران در بازی شب گذشته مقابل نیجریه در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شد و این می‌تواند موضوع نگران کننده‌ای برای حریفان ایران باشد.

وی بيان داشت: در ابتداي بازی، بازیکنان تحت تاثیر جو قبل از بازی و بزرگ نمایی نیجریه قرار گرفتند ولی در ادامه با اعتماد به نفس بیشتر، بازی را بهتر اداره کردند.

مربي سابق تيم ذوب‌آهن اصفهان افزود: تیم ملی در حملات نیز خطرناک تر ظاهر شد و ایران می‌توانست با بازی رو به جلو خطرات بیشتری را روی دروازه نیجریه ایجاد کند و با گل‌زنی بازی را به نفع خود به پایان برساند.

وی درباره پست دروازه بانی که بیشترین ابهام را براي اين مسابقه داشت نیز گفت: نیجریه موقعیت چندان خطرناکی به دست نیاورد و نمی‌توان درباره عمل کرد حقیقی اظهار نظر کرد به این دلیل که واکنش خاصی از این دروازه‌بان ندیدیم.

حاج‌رسولی‌ها درباره تعویض‌های سرمربی تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی تعویض‌های خوبی را انجام داد ولی با توجه به زمان تعویض‌ها نمی‌توان گفت که این تعویض‌ها تاکتیکی بوده‌اند و فقط تعویض بازیکن بوده است.

وی درباره 2 بازی دیگر ایران خاطرنشان کرد: باتوجه به بازی بوسنی و آرژانتین مربی ایران اشنایی کلی با این دو تیم در جام جهانی پیدا کرد و می‌تواند همچون بازی دوشنبه با دوندگی بالا و دفاع خوب و حملات بهتر از این دو بازی نیز نتیجه لازم را بگیرند و به مرحله بعد صعود کنند.

کد خبر 2314955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha