۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۷

بازوند:

رئیس جمهور با سخنان خود به سرمایه گذاران لرستانی دلگرمی و امید داد

رئیس جمهور با سخنان خود به سرمایه گذاران لرستانی دلگرمی و امید داد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: رئیس جمهور با سخنان خود به سرمایه گذاران لرستانی دلگرمی و امید داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در حاشیه دیدار رئیس جمهور با سرمایه گذاران لرستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ابتدا باید به خاطر استقبال مطلوب مردم صمیمانه از مردم استان و شهرستان خرم آباد تشکر کنم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در جریان دیدار مردمی قولهای خوبی به مردم دادند، افزود: همچنین ملاقات رئیس جمهور با سرمایه گذاران لرستانی که با حضور 400 نفر از سرمایه گذاران برگزار شد نوید خوبی برای توسعه لرستان بود.

استاندار لرستان با اشاره به حضور 100 نفر از سرمایه گذاران لرستانی خارج از استان در این برنامه عنوان کرد: همچنین مدیران عامل بانکها و هلدینگ های اقتصادی و سرمایه گذاران لرستانی مقیم خارج و داخل استان نیز در این نشست حضور داشتند.

بازوند با بیان اینکه در این دیدار سرمایه گذاران لرستانی مسائلی را که در ذهنشان بود در رابطه با سرمایه گذاری در استان مطرح کردند افزود: همچنین رئیس جمهور در سخنان خود قوت قلب و امیدی به سرمایه گذاران دادند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست کار بسیار ارزشمندی بود و نتیجه بخش بودن آن مستلزم پیگیری است یادآور شد: در این راستا دبیرخانه ای بین استانداری لرستان و معاونت اجرایی رئیس جمهور تشکیل و مصوبات جلسه را پیگیری و رصد می کند تا منجر به سرمایه گذاری در استان شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه سرمایه گذاری منجر به تولید ثرورت و در پی آن اشتغالزایی می شود، یادآور شد: همچنین روز گذشته رئیس جمهور برای نخستین بار با خود روستائیان و عشایر جلسه داشتند و نگرانیهای آنها را در بحثهای مختلف اعم از کشاورزی، اشتغال و کمبود زیرساختهای برق و راه را شنیدند و قول دادند که رفع مشکلات در سال 93 به طور جدی پیگیری شود.

بازوند عنوان کرد: امروز نیز پس از برگزاری جلسه با نخبگان و منتخبان استان در جلسه شورای اداری در زمینه مواردی که قرار است مصوب شود تصمیم گیری شده و در مصاحبه پایانی در فرودگاه از سوی رئیس جمهور اطلاع رسانی خواهد شود.

کد خبر 2314972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha