۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۲۶

لیگ جهانی والیبال 2014؛

معدنی: کواچ به خاطر تمرین غایب بود/ باید هر دو بازی را ببریم

معدنی: کواچ به خاطر تمرین غایب بود/ باید هر دو بازی را ببریم

مربی تیم ملی والیبال در خصوص غیبت اسلوبودان کواچ در نشست خبری پیش از بازی برابر ایتالیا بیان کرد: تیم ملی همزمان تمرین داشت و برای همین در کنفرانس خبری شرکت نکرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حسین معدنی در نشست خبری قبل از بازی با تیم ایتالیا، ضمن بیان این مطلب افزود: ایتالیا تیم خوبی است و تمرینات آنان را دیدیم، خوب بازی می‌کنند. انگیزه این بازیکنان بیشتر از دیگر بازیکنانی که به تهران نیامدند، است زیرا می‌خواهند جایگزین نفرات اصلی شوند. بنابر این بسیار جدی‌تر بازی خواهند کرد.

وی افزود: اطلاعات خوبی از نقاط ضعف و قوت بازیکنان ایتالیا داریم که کمک به تشخیص تاکتیک‌های ما خواهد داشت. نیاز به پیروزی در دو بازی داریم تا با امتیازهای کامل به مصاف بازی با لهستان برویم.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره حضور نیافتن کواچ در نشست خبری گفت: تیم ایران همزمان تمرین داشت و به همین دلیل اسلوبودان کواچ نتوانست به این نشست بیاید و من بجای ایشان آمدم.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی در روزهای جمعه و یکشنبه 30 خردادماه و یکم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا می‌رود.

کد خبر 2315320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha