۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛ 

پیروانی: باید خط هافبک آرژانتین را پرس کنیم/ بازی با بوسنی دشوارتر است

پیروانی: باید خط هافبک آرژانتین را پرس کنیم/ بازی با بوسنی دشوارتر است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با اشاره به تفاوت سبک بازی تیم ملی آرژانتین با نیجریه تاکید کرد: در این بازی نقش هافبک‌ها مهمتر است و باید در میانه میدان حریف را پرس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی در خصوص بازی تیم ملی ایران برابر نیجریه، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: باید بپذیریم که هر سه تیم گروه ایران قوی‌تر از ما هستند و نباید توقع بازی تهاجمی را برابر آنها داشته باشیم. به نظرم کی‌روش بهترین روش را برای بازی با نیجریه انتخاب کرده بود.

وی اضافه کرد: به نظرم با این امکانات و شرایطی که لیگ ما داشت حضور در جام‌جهانی هم برای ما خیلی خوب بوده است. ضمن اینکه کی‌روش نشان داد که در اردوی آفریقای‌جنوبی و اتریش به خوبی بدن‌های بازیکنان را برای بازی در جام‌جهانی آماده کرده است.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: ما در بخش دفاعی سازمان خوبی داشتیم و اگر در ضد حملات بهتر کار می‌کردیم، می‌توانستیم به گل هم برسیم. در بین بازیکنان پولادی و قوچان‌نژاد خوب کار کردند. پولادی در تیم باشگاهی خود بازی نمی‌کرد ولی کی‌روش از او شناخت داشت و نشان داد که چرا روی این بازیکن پافشاری کرده است.

پیروانی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد بازی روز شنبه برابر آرژانتین را دشوارتر دانست و گفت: شرایط این بازی با دیدار برابر نیجریه فرق می‌کند. بازیکنان نیجریه در موقعیت یک برابر یک نمی‌توانستند عبور کنند ولی آرژانتین بازیکنان تکنیکی و سرعتی دارد. نقش هافبک‌ها در این بازی خیلی مهم است و آنها با پرس حریف در میانه میدان نباید اجازه دهند توپ‌های سالم به مسی، دی ماریا و آگوئرو برسد.

کد خبر 2315517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha