۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۹

آیت الله سبحانی:

آمریکا داعش را برای فراموشی جنایات رژیم صهیونستی راه‌اندازی کرده‌است

آمریکا داعش را برای فراموشی جنایات رژیم صهیونستی راه‌اندازی کرده‌است

گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: امام جمعه گنبدکاووس گفت: آمریکایی‌ها داعش را با هدف درگیری مسلمانان و فراموش کردن رژیم صهیونیستی از خاطر آنان راه اندازی کردند تا ما دیگر دغدغه ای درباره جنایات این رژیم نداشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین سبحانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس با اشاره به جنایت‌های گروه داعش در عراق گفت: آمریکا این گروه با سه هدف راه اندازی کرد، اول این که بین مسلمانان درگیری ایجاد کند تا آنان دیگر به رژیم صهیونستی فکر نکنند.

وی افزود: دوم این که اسلام را بد معرفی کند و سوم این که بین مسلمانان اختلاف شیعه و سنی راه بیاندازد و برای همین مسلمانان با به هوش باشند تا با حفظ وحدت فریبت نخورند.

وی بیان کرد: خداوند در آیات قرآ به بندگان صالح وعده پیروزی می دهد و آینده اسلام را خیر و رستگاری می داند، این مورد آیات قرآن ذکر شده و نشان دهنده آن است که حکومت جهانی امام زمان (عج) برپا خواهد شد.

حجت الاسلام سبحانی اظهار کرد: 30 خرداد روز انفجار حرم امام رضا (ع) و همچنین روز بسیج استاید است، اول تیر هم روز تبلیغ واطلاع رسانی است و در همین روز فرمان تاریخی امام (ره) برای تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر شد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه در یک دهه گذشته تولید مواد مخدر جدید که از اهداف دشمن است رشد داشته و این مواد با قیمت ارزان و راحت در اختیار جوانان قرار می گیرد.

محمد حمیدی افزود: بر اسا آمارهای اعلام شده وضعیت کشور نگران کننده است و گنبدکاووس هم متاسفانه پتانسیل زیادی در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: بزرگان و خانواده ها باید مراقب فرزندان و جوانان خود باشند و با تقویت ایمان آن ها به کاهش اعتیاد کمک کنند.

کد خبر 2315552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha