۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

مرادی پناه:

ایجاد خوشه صنعتی در شهر مهاجران ضروری است

ایجاد خوشه صنعتی در شهر مهاجران ضروری است

بهار- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان بهار بر ایجاد خوشه صنعتی در شهر مهاجران تاکید کرد و گفت: شمار زیادی از ساکنان شهر مهاجران به تهیه انواع شور اشتغال دارند که این امر ایجاد خوشه صنعتی را ضروری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مرادی پناه پیش از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر مهاجران با بیان اینکه زیر ساختهای شهر مهاجران باید آماده شود تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه دو سال از شهر شدن مهاجران می گذرد مسئولین باید نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند تا بتوانیم شهر مهاجران را به توسعه برسانیم.

مرادی پناه اذعان داشت: 150 میلیون تومان برای پل شهر مهاجران، اصلاح و مرمت مسیر این شهر که امری ضروری است، اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: برای توسعه شهر مهاجران باید به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری آن بود که البته این امر مشارکت مردمی را می طلبد.

مرادی پناه عنوان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم مهاجران در تولید انواع شور اشتغال دارند، ایجاد خوشه صنعتی در این شهر امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت به شهر مهاجران نگاه ویژه ای است، گفت: هدف اصلی محرومیت زدایی از اینگونه شهرها است چراکه شهرهای جدید نیاز به تحرکات درونی دارند.

مرادی پناه افزود: در شهرهای جدید باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی بیشتر توجه شود پس دستگاههای اجرایی مستقر در شهرستان بویژه دستگاههای فرهنگی باید برخی از برنامه های خود را در شهر مهاجران اجرایی و جوانان را جذب کنند.

وی همچنین اظهار داشت: شهر مهاجران در حال حاضر با کمبود امکانات بهداشتی و نیروی انسانی در درمانگاه موجود در شهر، عدم پوشش رودخانه داخل شهر، عدم آسفالت برخی کوچه ها، استقرار ادارات در این شهر، نبود امکانات ورزشی، نبود فاضلاب شهری و تأسیسات کنترل آب و نبود ماشین آلات برای شهرداری، مواجه است.

کد خبر 2316121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha