۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۴۰

خادم مطرح کرد:

استقلال و پرسپولیس باید تا دو ماه دیگر واگذار شوند/ اعلام مشکل اصلی در واگذاری‌ها

استقلال و پرسپولیس باید تا دو ماه دیگر واگذار شوند/ اعلام مشکل اصلی در واگذاری‌ها

معاون حقوقی و نماینده پارلمانی وزیر ورزش ضمن اعلام مشکل اصلی که در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد، گفت: هدف‌مان این است طی دو ماه آینده بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا خادم پس از نشست مسئولان باشگاه استقلال با نمایندگان وزارتخانه‌های اقتصاد و دارایی، ورزش و جوانان، اطلاعات و نهادهای مربوطه در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این جلسه برای شفاف شدن چارچوب و رعایت بحث خصوصی‌سازی باشگاه استقلال، با توجه به بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حضور شرکت‌های دولتی بر اساس اصل 44 قانون اساسی و راهکارهایی که وزارت اقتصاد و دارایی در بخش خصوصی‌سازی دارد، انجام شد.

وی در همین خصوص افزود: قرار است کارگروهی در این خصوص تشکیل شده و بر اساس تشخیص این کارگروه افرادی که برای کارگزاری این دو باشگاه اهلیت دارند، در پروسه واگذاری حضور داشته باشند. به هر حال همه تلاش خود را می‌کنیم تا بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به پایان برسد.

معاون حقوقی و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد: حداکثر زمانیکه برای به پایان رسیدن پروسه واگذاری سرخابی‌ها در نظر گرفته‌ایم، تا پایان سال جاری به صورت قطعی خواهد بود زیرا ما نمی‌خواهیم در واگذاری این دو باشگاه خیلی عجله کرده و آنها را دچار مشکلاتی کنیم که باشگاه‌های ابومسلم و راه‌آهن دچار آن شده اند.

وی در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: مشکل اصلی حال حاضر واگذاری دو باشگاه استقلال به بخش خصوصی عدم شفافیت بحث حقوقی و مالی این دو باشگاه است. همانطور که گفتم قرار است کارگروهی در این خصوص تشکیل شود.

خادم در پاسخ به این پرسش که این کارگروه با کارگروه قبلی که تشکیل شد چه تفاوتی دارد؟، گفت: کارگروه قبلی برای تعیین اسپانسر دو باشگاه و همچنین برای نقل و انتقالات مشخص شده بود. باز هم تاکید می‌کنم همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا طی دو ماه آینده بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تحقق پیدا کند.

کد خبر 2316431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha