۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

تمجید رسانه‌های ترکیه‌ای از عملکرد ایران/ آرژانتین شرایط خطرناکی را تجربه کرد

تمجید رسانه‌های ترکیه‌ای از عملکرد ایران/ آرژانتین شرایط خطرناکی را تجربه کرد

رسانه‌های کشور ترکیه با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر آرژانتین اعلام کردند تیم پر قدرت آرژانتین مقابل تیم ایران شرایط سخت و خطرناکی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل درحالی برابر آرژانتین تن به شکست یک بر صفر داد که "لیونل مسی" در دقیقه 1+90 گل برتری تیم آرژانتین را به ثمر رساند که رسانه‌های ترکیه‌ای پس از اتمام این مسابقه، بازی تاثیرگذار تیم ایران مقابل آرژانتین را مورد ستایش قرار دادند.

بر اساس این گزارش، روزنامه "استار" با مورد توجه قراردادن بازی دفاعی ایران و ضد حمله‌های خطرناکی که از سوی این تیم آسیایی علیه خط دفاعی تیم آرژانتین انجام شد، نوشت: "تیم پر قدرت آرژانتین مقابل تیم ایران شرایط سخت و خطرناکی را تجربه کرد.

این روزنامه در ادامه با مورد توجه قرار دادن بازی تاثیر گذار ایران در نیمه دوم، به نزدیک شدن ایران به گل در لحظه‌هایی در این نیمه اشاره کرد. همچنین اعلام کرد حمله‌های تیم آرژانتین را به موقعیت‌هایی نه چندان سخت تشبیه کرد که ایران توانست بخوبی از دفاع آن برآمده و حملات آرژانتین را خنثی سازد.

این روزنامه پر تیراژ ترکیه‌ای گل آرژانتین را نتیجه عملکرد انفرادی مسی اعلام کرد و نوشت: "آرژانتین در نتیجه یک بازی بد توانست سه امتیاز را از آن خود کند."

شبکه "سی ان ان" ترکیه هم در تحلیلی با مورد توجه قراردادن بازی تاثیرگذار ایران در نیمه دوم، تیم ملی کشورمان را حریفی سخت برای آرژانتین عنوان کرد و نوشت: "حملات ایران از جناح‌ها، آرژانتین را در شرایط سخت قرار داد."

این شبکه خبری ترکیه‌ای حلمه دقیقه 66 ایران از جناح چپ توجه پژمان منتظری و ضربه سر اشکان دژاگه و پاس دقیقه 86 علیرضا جهانبخش به علیرضا قوچان‌نژاد را مورد توجه قرار داد و گفت: "در این حمله قوچان‌نژاد با یک حمله سریع توانست از بین یاران آرژانتینی عبور کرده و با ضربه پای چپ، دروازبان آرژانتین سرجیو رومئو را در شرایط سخت قرار دهد تا با نوک پنجه‌هایش توپ را راهی کرنر کند."

این شبکه خبری همچنین با انتقاد از عملکرد بازیکنان آرژانتینی، مسی را مسبب پیروزی آرژانتین در دقیقه 1+90 دانست.

شبکه خبر ترک هم در گزارشی عملکرد ایران در نیمه دوم را مورد ارزیابی قرار داد و نوشت: "ایران در موقعیت‌هایی که در این نیمه بدست آورد، باعث شد تیم نامدار آرژانتین در شرایطی سخت از خوردن گل رهایی یابد. همچنین این تیم فقط با عملکرد انفرادی مسی توانست به 3 امتیاز دست یابد."

کد خبر 2316716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha