۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴

میراسماعیلی در گفتگو با مهر:

هدف‌مان موفقیت در بازی‌های آسیایی است/ اختلافات با کاتاروها از بین رفت

هدف‌مان موفقیت در بازی‌های آسیایی است/ اختلافات با کاتاروها از بین رفت

مدیر تیم‌های ملی جودو با بیان اینکه هدفش موفقیت در بازی‌های آسیایی است، گفت: حضور در اردوهای بین‌المللی در راه تحقق این هدف بسیار مفید است و در تلاشیم تا در اردوی سوچی نیز حضور داشته باشیم.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد آینده تیم ملی جودو ایران، ضمن بیان مطلب فوق افزود: اردوی بلاروس همانند اردوی مشترک ترکیه از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و ملی‌پوشان ما تمرینات خوبی را با جودوکاران سرشناس دنیا  انجام دادند که باعث بالارفتن سطح فنی جودوکاران ما می شود.

وی تصریح کرد: تمرین کردن در کنار جودوکاران مطرح دنیا، باعث افزایش اعتماد بنفس جودوکاران ایرانی می‌شود. البته سعی می‌کنیم اردوی سوچی را هم از دست ندهیم زیرا به طور حتم مانند اردوهای قبلی مفید خواهد بود. شرایط تیم در این اردو به مراتب از ترکیه بهتر بود و بچه‌ها راحت‌تر با حریفان مطرح خود مبارزه می‌کردند و به خودباوری رسیده بودند که این موضوع می‌تواند در نتایج آینده تیم تاثیرگذار باشد.

مدیر تیم‌های ملی جودو با اشاره به حضور بانوان در اردوی بلاروس دراین رابطه یادآور شد: بانوان جودوکار ایرانی برای اولین بار بود  در کمپ بین‌المللی حاضر شده بودند و این تجربه خوبی برای آنها بود. البته فدراسیون با نگاه پشتوانه‌سازی نفراتی از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای اعزام در نظر گرفته شد، بگیریم تا آینده‌نگری خوبی در این بخش داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در این کمپ‌ها و مسابقات باعث افزایش انگیزه برای بانوان در سطح کشور می‌شود که امیدواریم شرایط مالی اجازه دهد تا بتوانیم برنامه‌های خود را برای بانوان تداوم ببخشیم.

میراسماعیلی درباره برنامه‌های تمرینی پیش روی جودوکاران و اینکه آیا در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد یا خیر؟، اذعان داشت: برنامه‌هایی را که برای آمادگی تیم داشتیم تا به امروز به نحو احسن انجام داده‌ایم و معتقدیم، با این برنامه نتیجه لازم را خواهیم گرفت. هرچند  نزدیکی مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی مشکلاتی را برای ما به وجود آورده و هر دو مسابقه برایمان حائز اهمیت است، هرچند اولویت بازی‌های آسیایی خواهد بود.

وی اعلام کرد: بعد از اردوی سوچی و با توجه به ارزیابی که از ورزشکارانمان در اردوهای داخلی و خارجی ، مسابقات انتخابی، رقابتهای برون مرزی و تست‌های آمادگی جسمانی خواهیم داشت، درخصوص ترکیب نفرات برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی تصمیم گیری می‌کنیم تا شایسته‌ترین نفرات انتخاب شوند.

مدیر تیم‌های ملی جودو در مورد پروسه جذب مربیان خارجی هم اینگونه اظهار نظر کرد: تمامی مراحل برای حضور مربیان کره‌شمالی انجام گرفته است، رفرنس ویزای آنها ارسال شده که به محض صدور روادید آنها، بلیت سفرشان را به ایران ارسال خواهیم کرد تا این مربیان کار خود را در تهران آغاز کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بخش کاتا هم اشاره کرد و از برطرف شدن اختلافات مابین فدراسیون و کاتاروها خبر داد و یادآور شد: اردوی تیم ملی کاتا در روزهای 29 و 30 خردادماه با حضور تمامی اعضا به سرمربیگری محمد زند برگزار شد.

میراسماعیلی همچنین گفت: با توجه به جلسه‌ای که ملی‌پوشان با مسئولان فدراسیون در هفته‌های گذشته داشتند، اختلافات رفع شد و تمامی ملی پوشان در اردو حاضر شدند، ان‌شاءالله با تمام توان برنامه‌های کاتا را پیگیری می‌کنیم و در حال تدارک مسابقات قهرمانی کشور نیز در مردادماه هستیم.

کد خبر 2316743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha