۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

هادی آیت‌اللهی خبر داد:

افاضلی به تیم امید اضافه می‌شود/ حضور جهانبخش و آزمون از اردوهای آینده

افاضلی به تیم امید اضافه می‌شود/ حضور جهانبخش و آزمون از اردوهای آینده

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به موفقیت تیم فوتبال امید ایران امیدوار است، گفت: از اردوی آینده هومن افاضلی به اردوی تیم امید اضافه می‌شود. همچنین علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم در اردوهای بعدی این تیم شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدهادی آیت‌اللهی در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال امید، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی تیم امید نیز از امروز در کمپ تیم‌های ملی با برنامه‌ای جدید که از سوی کادر فنی تیم ملی ارائه شده؛ آغاز می‌شود. این اردو با حضور 30 ملی‌پوش که چکیده‌ای از 140 بازیکن استعدادیابی شده هستند، شروع می‌شود و فکر می‌کنم روند رو به رشدی را از این تیم شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نیز از اردوهای آتی به تیم ملی امید اضافه می‌شوند و تمرینات خود را شروع می‌کنند، افزود: از اردوی بعدی هومن افاضلی و سعید الهویی نیز با هماهنگی سرمربی تیم ملی امید به تیم اضافه می‌شوند تا این تیم بدون دغدغه برنامه‌های تمرینی خود را آغاز کنند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم امید با دو تیم لیگ برتری خبر داد و یادآور شد: تیم فوتبال امید دو بازی تدارکاتی با تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران برگزار شده و سپس به اردن سفر می‌کند و پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی در این کشور و استراحتی کوتاه، اردوی داخلی خود را آغاز و در نهایت به ارمنستان سفر می‌کند تا دو بازی دوستانه دیگر با این تیم داشته باشد.

آیت‌اللهی در پایان گفت: پس از بازگشت تیم از ارمنستان و آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی در تهران، بازیکنان امید خود را برای حضور در اردوی تدارکاتی چین آغاز می‌کنند و در نهایت به رقابتهای آسیایی اینچئون اعزام می‌شوند. من به این تیم امیدوارم تیم امید آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان است.

کد خبر 2317002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha