۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

نلو وینگادا مطرح کرد:

بازیکنان روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند/ هدف‌مان کسب نتیجه در اینچئون است

بازیکنان روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند/ هدف‌مان کسب نتیجه در اینچئون است

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به اینکه در اردوهای اخیر تمرکزش بیشتر روی فعالیت‌های جسمانی و بدنسازی بازیکنان بود، گفت: خوشبختانه با انگیزه بالایی که از ملی‌پوشان سراغ دارم، آنها روز به روز با هم هماهنگ‌تر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان و برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور چین، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال امید در حالی آغاز شد که در دو مرحله اول بیشتر تمرکزمان روی فعالیت‌های جسمانی و بدنسازی بود.

وی در ادامه افزود: اما در این اردو کارهای تکنیکی و تاکتیکی در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و خوشبختانه با انگیزه بالایی که از ملی‌پوشان سراغ دارم، تمرینات به خوبی پیش می‌رود و روز به روز با هم هماهنگ‌تر می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال امید در ادامه در مورد اردوی تدارکاتی در کشور چین خاطرنشان کرد: هدف از حضور در این کشور برگزاری تمرینات نهایی، انجام یک و یا دو بازی دوستانه است. در واقع ما قصد داریم با برگزاری اردو در این کشور علاوه بر انجام تمرینات، بازیکنان را به شرایطی برسانیم که از نظر آب و هوا، تغذیه، اختلاف ساعت به آمادگی برسند تا برای حضور در کره‌جنوبی مشکلی نداشته باشند.

وی همچنین یادآور شد: بعد از برپایی اردوی چین، مستقیما به کره‌جنوبی سفر می‌کنیم و مدت زمانی که در پرواز هستیم حدود 90 دقیقه است که این امر نیز به خسته نشدن بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

وینگادا در پایان گفت: با برپایی اردوهای آماده‌سازی، دیدارهای تدارکاتی و تمرینات مستمر امیدوار هستیم تا در رقابتهای اینچئون کره‌جنوبی نتیجه مطلوبی کسب کنیم.
 

کد خبر 2323242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha