۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اعلام برنامه‌های داخلی و خارجی تیم امید/ وینگادا همه نفرات را محک می‌زند

اعلام برنامه‌های داخلی و خارجی تیم امید/ وینگادا همه نفرات را محک می‌زند

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم امید با تیم‌های لیگ برتری در مرحله جدید اردوی این تیم خبر داد و گفت: سفر شاگردان نلو وینگادا به اردن و ارمنستان قطعی شده است.

رسول دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مرحله جدید از اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید از روز یکشنبه آغاز شد که شاگردان وینگادا در این اردو دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌کنند. این تیم پنجشنبه 12 تیرماه با تیم نفت و سپس شنبه 14 تیرماه با تیم صبای قم بازی می‌کند.

وی در خصوص اینکه آیا وینگادا نفرات اصلی خود را انتخاب کرده؟، اظهار کرد: او یک مربی حرفه‌ای است و در این مدت روی تک تک بازیکنان فکر کرده و در حال حاضر به 45 نفر رسیده است. او همه نفرات مدنظرش را در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مختلف محک می‌زند تا تیم امید وارد فاز نهایی برنامه‌های آماده‌سازی‌اش شود.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: تیم امید برای برپایی نخستین اردوی خارجی خود، روز 19 جولای (28 تیرماه) به اردن می‌رود و طی روزهای 30 تیرماه و اول مردادماه دو بازی تدارکاتی را با تیم‌ امید این کشور برگزار می‌کند. سپس روز 11 مردادماه به ارمنستان می‌رود و در روزها 13 و 15 مردادماه با تیم برابر تیم امید کشور قرار می‌گیرد.

دانشجو با عجیب دانستن لغو سفر این تیم ازبکستان گفت: تیم امید 17 شهریورماه برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و دیدار با تیم چین راهی این کشور می‌شود و از آنجا هم برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون به کره‌جنوبی سفر می‌کند.

کد خبر 2322432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha