۴ تیر ۱۳۹۳، ۸:۵۶

کهوریان:

اجرای طرح ضیافت رمضانی در آذربایجان غربی/ بازرسی ها تشدید شود

اجرای طرح ضیافت رمضانی در آذربایجان غربی/ بازرسی ها تشدید شود

ارومیه – خبرگزاری مهر: نعاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی از اجرای طرح ضیافت رمضانی در استان با هدف تامین اقلام مورد نیاز مردم و انجام دقیق بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی کهوریان سه شنبه شب در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت تامین اقلام مورد نیاز مردم در این ماه با قیمت های مناسب اظهارداشت: در این زمینه کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت کالاها و افزایش کیفیت محصولات باید در توجه دستگاه ها باشد.

وی با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف در این ماه گفت: ما باید با برنامه ریزی، نظارت و بازرسی بر عرضه مواد غذایی بتوانیم آسایش مردم در این ماه مبارک رمضان را فراهم آوریم و نگذاریم تا مردم در این ماه احساس کمبود کنند.

کهوریان با اشاره به بحث نظارت و بازرسی بر واحد های تولیدی و عرضه کالاهای اساسی گفت: ما علاقه ای به تشکیل پرونده های تعزیراتی و تخلفاتی و زیاد شدن این پرونده ها نداریم و باید در این زمینه با همکاری و کمک خود عرضه کنندگان بتوانیم آمار تخلفات را در این ماه پایین آوریم.

معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد: از مسائل مهمی که در طرح ضیافت باید مد نظر قرار گیرد مسئله رضایتمندی مردم است و باید در پایان اجرای طرح ضیافت یک نظرسنجی از مردم داشته باشیم تا مردم نظر بدهند چند درصد از طرح راضی هستند و این مسائل و مشکلات را ثبت و ضبط کنیم.

کهوریان عنوان کرد: کیفیت محصولات در ماه مبارک رمضان باید افرایش یابد چون اگر کیفیت محصولات پایین باشد مردم از آنها استفاده و استقبال نمی‌کنند بنابراین باید نظارت ها نیز برای کیفیت اقلام مورد نیاز مردم بالا باشد.

وی افزود: در زمینه تخلفات واحدهایی که در سنوات گذشته تخلف نکرده اند نیاز به بازرسی ندارند چون سیاست خود کنترلی را در دستور کار خود قرار داده اند اما واحدهای صنفی پرتخلف باید کنترل جدی شوند و در این رابطه ما هیچ علاقه ای برای تشکیل پرونده‌های تخلفات صنفی نداریم.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بهتر است تنظیم بازار توسط خود بازاریان و بخش خصوصی صورت پذیرد ادامه داد: بخش خصوصی و تولیدکنندگان بهتر می توانند بر نحوه عرضه و توزیع کالا اثر بگذارنند و تنظیم بازار با نظارت و بازرسی دولت می تواند توسط همین بخش انجام گیرد.

همچنین در این جلسه در ادامه جلسه هر یک از اعضای کمسیون به ارائه گزارشهایی در خصوص عملکرد و همچنین نقطه نظرات خود در خصوص دستورات جلسات ارائه کردند.

کد خبر 2319094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha