۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴

آغاز دور جدید تمرینات تیم بسکتبال جوانان از فردا

آغاز دور جدید تمرینات تیم بسکتبال جوانان از فردا

مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم بسکتبال جوانان برای حضور در مسابقات غرب آسیا و قهرمانی آسیا از روز جمعه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال جوانان بعد از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا (اردن - رده سنی بزرگسالان) است که به منظور آماده‎سازی برای شرکت در مرحله دوم مسابقات غرب آسیا (رده سنی جوانان) برگزار می‌شود.

رهام کبیر، دانیلا اسکندری،آرمی نظریان، عبدالصمد سرودی، محمد یوسف‌وند، محمدرضا رضایی، علیرضا قمری، علی نصیری رینه، مهدی جعفری، آرش بنی‌مهدی، کامیار صادق‌زاده، علی الله‌وردی، امیرمحمد بادری، درو دروغوکاسیان، مهیار مهر و نوید رضایی‌فر شانزده بازیکنی هستند که در این مرحله از اردوی آماده‌سازی شرکت خواهند داشت. این اردو از فردا (جمعه) آغاز شده و تا دوازدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

میلوش پی‌ایچ، سرمربی تیم بسکتبال جوانان در پایان این اردو اسامی دوازده بازیکن اعزامی به مرحله دوم مسابقات قهرمانی غرب آسیا را اعلام خواهد کرد. این رقابت‌ها طی روزهای 17 تا 23 تیرماه برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال جوانان ایران سال گذشته در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا که به میزبانی ایران و در تهران برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و به طور مستقیم به مسابقات قهرمانی آسیا (28 مردادماه تا 6 شهریورماه - قطر) صعود کرد.

 

کد خبر 2319242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha