۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

بسکتبالیست‌های اعزامی به مسابقات جوانان غرب آسیا معرفی شدند

بسکتبالیست‌های اعزامی به مسابقات جوانان غرب آسیا معرفی شدند

ترکیب دوازده نفره تیم بسکتبال جوانان برای حضور در مرحله دوم مسابقات قهرمانی غرب آسیا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو روز مانده به اعزام تیم بسکتبال جوانان به محل برگزاری مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان غرب آسیا در اردن، کادر فنی این تیم ترکیب دوازده نفره خود را معرفی کرد.

بر این اساس محمد یوسف‌وند، مهدی جعفری، محمدرضا رضایی، دانیال اسکندری، علی نصیری، علی الله وردی، عبدالصمد سرودی، آرش بنی مهدی، علیرضا قمری، آرمین نظریان، مهیار مهر و درو درغوکاسیان بازیکنانی هستند که ترکیب دوازده نفره تیم بسکتبال جوانان را در مرحله دوم مسابقات غرب آسیا تشکیل می‌‍دهند.

این مرحله از مسابقات طی روزهای 19 تا 21 تیرماه با حضور ایران، سوریه، عراق و اردن در امان اردن برگزار می شود. ایران در مرحله نخست این مسابقات که سال گذشته در تهران برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم بسکتبال جوانان در حالی در مرحله دوم مسابقات غرب آسیا (رده سنی جوانان) شرکت می‌کندکه یک ماه پیش نیز به عنوان جایگزین تیم ملی در مسابقات این منطقه (رده سنی بزرگسالان) شرکت کرد و در میان دیگر تیم‌های شرکت کننده به عنوان قهرمانی دست یافت. مسابقات بزرگسالان غرب آسیا نیز در اردن برگزار شد.

البته ترکیب تیم اعزامی به مسابقات رده سنی جوانان نسبت به مسابقات رده سنی بزرگسالان تغییراتی داشته است. نسبت به ترکیب یک ماه پیش جوانان نوید رضایی، امیرمحمد بادری و برزین بابان حذف شده و دانیال اسکندری، آرمین نظریان و درو درغوکاسیان بازیکنان جایگزین شده اند.

تیم بسکتبال جوانان چهارشنبه عازم اردن می شود.

کد خبر 2327248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha