۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

طاهری:

1000 پرونده سرقت در بروجرد مختومه شد

1000 پرونده سرقت در بروجرد مختومه شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس دادگستری شهرستان بروجرد از مختومه شدن هزار و 218 پرونده سرقت در سه ماهه نخست امسال در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس طاهری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست دادگستری بروجرد اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال هزار و187 فقره پرونده سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری بروجرد وارد شده که از این تعداد هزار و 218 فقره پرونده مختومه شده است.

وی افزود: همچنین در مدت مشابه سال گذشته هزار و 168 پرونده سرقت وارد دادگستری شده که ازاین تعداد هزار و 170 پرونده مختومه اعلام شده است.

طاهری ادامه داد: بیش از 200 موضوع پرونده های دعاوی اعم از کیفری و حقوقی داریم که جعل اسناد، قتل عمد، قتل غیر عمد، مزاحمتهای تلفنی، ترک نفقه، خرید و فروش مواد مخدر، صدور چک بلا محل، کلاهبرداری، حمل مشروبات الکلی، استفاده از تجهیزات ماهواره و...از  جمله موضوعات پرونده های وارده به محاکم قضایی بروجرد هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر جرائم در عدم تامین معیشت و مشکلات اقتصادی ریشه دارد، افزود: یکی از مشکلات خانواده ها بیکاری و عدم بضاعت مالی برای گذران زندگی است که بدنبال آن افراد دست به وقوع جرم می زنند.

رئیس دادگستری بروجرد تصریح کرد: عدم فرهنگسازی و آموزش خانواده ها برای جلوگیری از وقوع جرائم مختلف در کشور یک معضل است که باید برای رفع آن توجه داشته باشیم.

وی یادآور شد: امید است با تلاش مسئولین در زمینه های مختلف، مشکلات در جامعه ریشه کن شوند تا روزی بتوانیم شاهد کاهش حداکثری جرائم باشیم.

کد خبر 2319582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha