۴ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۴

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

برتری آرژانتین برابر نیجریه در پایان نیمه نخست/ مسی 2 گل زد

برتری آرژانتین برابر نیجریه در پایان نیمه نخست/ مسی 2 گل زد

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و نیجریه در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل با برتری آرژانتین به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار دو تیم ملی آرژانتین و نیجریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 23:30 دقیقه امشب در ورزشگاه بیرا-ریو شهر پورتو آلگره آغاز شد که در پایان نیمه نخست با برتری 2 بر یک آرژآنین همراه شد.

در این مسابقه ابتدا لیونل مسی در دقیقه 3 دروازه نیجریه را باز کرد اما موسی در دقیقه 4 این گل را جبران کرد تا برتری آرژانتینی‌ها تنها یک دقیقه دوام داشته باشد. اما در دقیقه 45 لیونل مسی با یک ضربه کاشته زیبا دروازه نیجریه را برای دومین مرتبه باز کرد.

تیم آرژانتین در این بازی با سرخیو رومه‌رو، ازکویل گارای، پابلو زابالاتا، فرناندو گاگو، فدریکو فرناندس، مارکوس روخو، خاویر ماسچرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو (33- لاوتزی) به میدان آمده و ونسان انی‌یاما، جوزف یوبو، افه آمبروسه، احمد موسی، اودموینگیه، جوون اوشانی‌وا، کنت اومه‌رو، اوگنی اونازی، باباتونده، اومرو، جان اوبی میکل و امانوئل آمنیکه نیز نفرات تیم نیجریه را تشکیل داده‌اند.

 

کد خبر 2319786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha