۶ تیر ۱۳۹۳، ۰:۳۸

بیستمین دوره جام جهانی- برزیل؛

ذوالفقارنسب: برابر بوسنی ناخواسته خودکشی کردیم/ فضای زیادی به حریف دادیم

ذوالفقارنسب: برابر بوسنی ناخواسته خودکشی کردیم/ فضای زیادی به حریف دادیم

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل مقابل بوسنی ناخواسته خودکشی کرد، گفت: کادرفنی تیم ملی برخلاف دو بازی قبلی، شیوه مناسبی برای بازی با بوسنی انتخاب نکرد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شکست 3 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی و حذف این تیم از جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به عملکرد موفقیت آمیزی که تیم ملی در دو بازی قبلی خود مقابل تیم‌های ملی نیجریه و آرژانتین داشت، مقابل تیم ملی بوسنی خوب بازی نکردیم. همچنین کادر فنی تیم ملی شیوه مناسبی برای بازی را مقابل این حریف انتخاب نکرد.

وی در همین خصوص افزود: دلیل این موضوع این است بازیکنان‌مان فضا و فرصت کافی به حریفی که تجربه بین‌المللی بیشتری دارد، دادند. بازیکنان ما در بازی پایاپای و گسترده در سطح زمین، از نظر فنی نسبت به تیم حریف عملکرد ضعیف‌تری داشتند و ما در واقع مقابل تیم ملی بوسنی ناخواسته خودکشی کردیم.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: شیوه عاقلانه مقابل بوسنی این بود که ما 70 دقیقه به روش دو بازی قبلی مقابل آرژانتین و نیجریه بازی می‌کردیم و اگر نتیجه نمی‌‎گرفتیم، دست به ریسک می‌زدیم.

وی در همین زمینه افزود: در این بازی فضای بین مدافعان و هافبک‌های دفاعی زیاد بود و در کناره‌ها نیز فضای زیادی به بازیکنان بوسنی دادیم در حالیکه در دو بازی قبلی این فضاها را کمتر به حریفان داده بودیم.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: شیوه جدید بازی مقابل بوسنی عملا باعث شد تا در نیمه دوم انرژی بازیکنان ما تحلیل رفته و آنها خسته شوند.

کد خبر 2319865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha