۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

بهرام افشارزاده خبر داد:

دروازه‌بان حریف ایران در فهرست خرید استقلال/ جاسم کرار به تهران می‌آید

دروازه‌بان حریف ایران در فهرست خرید استقلال/ جاسم کرار به تهران می‌آید

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال، ارسال قرارداد برای دروازه‌بانان تیم‌های ملی غنا و بوسنی، وضعیت جاسم کرار، جدایی مهدی رحمتی و عملکرد تیم ملی در جام جهانی موضوعاتی بود که مدیرعامل استقلال در مورد آنها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تلاشمان طی این مدت بر این بود تا بازیکن‌سالاری بر باشگاه حاکم نباشد و در این زمینه یعنی نقل و انتقال بازیکنان به جایگاه همه افراد احترام گذاشته شود. ضمن اینکه برای جذب بازیکن به نظری، جویباری و سرمربی تیم یعنی قلعه‌نویی اختیار تام دادیم تا گزینه‌های خود را به ما معرفی کنند.

وی با ابراز خرسندی از روندی که باشگاه استقلال تا به امروز در نقل و انتقال بازیکنان داشته است، خاطرنشان کرد: از این حیث در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و در کل آرامشی که باید، در تیم حاکم شده است. با این آرامش می‌توانیم مجموعه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جذب بازیکن جدید برای این تیم تاکید کرد: بازیکن جدیدی که رسانه‌ها از آن مطلع نباشند، وجود ندارد ما صحبت‌هایی برای جذب دروازه‌بان خارجی انجام شده است. این مذاکرات برای جذب دروازه‌بان تیم‌های ملی بوسنی و غنا صورت گرفته است. قراردادهای اولیه را برای این دو بازیکن ارسال کرده‌ایم، اما هنوز وضعیت نهایی مشخص نشده است. طی روزهای آینده صحبت‌های نهایی انجام می‌شود تا نتیجه مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه بر خلاف آنچه گفته شده، جذب دروازه‌بان تیم ملی غنا منتفی نشده و همچنان مذاکره با این بازیکن ادامه دارد، در مورد وضعیت جاسم کرار که برای حضور در تیم استقلال با مشکلاتی مواجه شده، بیان کرد: این بازیکن مشکلاتی دارد که باید حل شود. قرار است کرار به زودی و طی چند روز آینده برای صحبت های نهایی به ایران بیاید تا با او پای مذاکره بنشینیم.

مهدی رحمتی و جدایی این بازیکن از باشگاه استقلال دیگر موضوعی بود که مدیرعامل این باشگاه در مورد آن توضیح داد. افشارزاده در این زمینه تصریح کرد: همانطور که گفتم در باشگاه استقلال بازیکن‌سالاری حاکم نیست. این بازیکن باید برای مذاکره می‌آمد یا مدیر برنامه‌هایش در این زمینه اقدام می‌کرد. قرار نبود من با او تماس می‌گرفتم. تا به امروز من با چه بازیکنی تماس گرفتم که رحمتی دومی باشد.

وی ادامه داد: حتی زمانی که کارلوس کی‌روش، رحمتی را از تیم ملی کنار گذاشت، من به او بابت این موضوع اعتراض کردم، اما در کل کاری که رحمتی انجام داد، درست نبود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: ملی‌پوشان ما در مصاف با نیجریه، آرژانتین و بوسنی عملکردهای متفاوتی داشتند و شاید به همین دلیل در بازی آخر خستگی محسوسی در کار تیمی بازیکنان دیده می‌شد. آنها در این بازی آنطور که مقابل آرژانتین بودند، ظاهر نشدند. در کل همانطور که گفتم، عملکرد بازیکنان طی سه بازی متفاوت بود و امیدوارم این مشکلات حل شود.

کد خبر 2320393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha