۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

بهرام افشارزاده مطرح کرد؛

بیش از یک میلیارد به هیچ بازیکنی پرداخت نمی‌شود/ هنوز با ملی‌پوشان صحبت نکردیم

بیش از یک میلیارد به هیچ بازیکنی پرداخت نمی‌شود/ هنوز با ملی‌پوشان صحبت نکردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه پولی ندارد که به بازیکنان این باشگاه بیشتر از یک میلیارد تومان پرداخت کند، گفت: در خصوص مبلغ قرارداد رحمتی با مدیرعامل پیکان صحبت کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده پس از جلسه 4 ساعته به همراه سایر مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش در خصوص سقف قراردادها، ضمن باین مطلب فوق گفت: نشست بسیار خوبی را با سایر مدیران باشگاه با وزیر ورزش برگزار کردیم و در این جلسه در خصوص سقف قرارداد بازیکنان با سایر مدیران باشگاهها به گفتگو نشستیم.

وی در ادامه افزود: در این نشست مقرر شد بالاتر از سقف تعیین شده به بازیکنان پرداخت نکنیم. همچنین در این جلسه چگونگی پرداختی بازیکنان صحبت شد و بنابر این گذاشته شد تمامی تیم‌ها به طور کلی سقف را رعایت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم پیکان تهران رقمی بالغ بر 1.5 میلیارد تومان با این تیم قرارداد منعقد کرده، تاکید کرد: در این خصوص باید با مدیرعامل باشگاه پیکان صحبت کنید و قرار شده است که چنین رقم‌هایی دیگر در فوتبال ما وجود نداشته باشد.

افشارزاده در مورد اینکه گفته می‌شود حنیف عمران‌زاده مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان از باشگاه استقلال دریافت کرده؟، اظهار کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما چنین پولی را به هیچ بازیکنی نخواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر شما آندو تیموریان، جواد نکونام با یک میلیارد تومان با استقلال قرارداد خواهند بست؟، یادآور شد: ما بیشتر از یک میلیارد تومان نداریم که به هیچ بازیکنی پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پایان و در خصوص اینکه آیا ملی‌پوشان برای فصل آتی گتفگو کرده اند یا خیر گفت: آنها تازه به ایران برگشته‌اند و ما هنوز هیچ صحبتی با آنان انجام نداده‌ایم.

کد خبر 2321179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha