۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲

سخنگوی فدراسیون کشتی خبر داد؛

معضل دوپینگ قابل بخشش نيست/ محروميت نعمت‌پور قطعی است

معضل دوپینگ قابل بخشش نيست/ محروميت نعمت‌پور قطعی است

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد فدراسیون جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی خبر از تایید دوپینگ طالب نعمت‌پور فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم داد و بنابر اعلام فیلا محرومیت دوساله از میادین کشتی در انتظار وی است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی در خصوص اینکه فیلا طالب نعمت‌پور را به دلیل استفاده از مواد نیروزا به مدت 2 سال از حضور در تمامی میادین ورزشی محروم کرده است، با بیان این مطلب افزود: در جریان جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران از هشت کشتی گیر کشورمان نمونه گیری انجام شد که متاسفانه تست دوپینگ طالب نعمت‌پور پس از طی تمامی مراحل قانونی و انجام نمونه گیری B مثبت اعلام شد.

وی در ادامه اظهار کرد: سیاست فدراسیون کشتی مقابله با معضل دوپینگ از طریق کنترل و آگاه سازی است، بشدت با این موضوع برخورد می‌کنیم و این مساله به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در این خصوص اضافه کرد: گواه این مساله افزایش انجام نمونه گیری دوپینگ و انجام همزمان تست ادرار و خون از کشتی‌گیران در مسابقات انتخابی تیم های ملی است.

رضایی در پایان گفت: در رقابتهای جایزه بزرگ باشگاه‌ها هم تست گیری از شرکت کنندگان در حال انجام است و از نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور در آبان‌ماه  نیز همزمان تست ادرار و خون انجام می‌شود زیرا برنامه ما مقابله با معضل دوپینگ در همه ابعاد است.
 

کد خبر 2320405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha