۶ تیر ۱۳۹۳، ۲۳:۴۶

لیگ جهانی والیبال 2014؛

سعید معروف: مقام‌های انفرادی برای بازیکنان ایران مهم نیست

سعید معروف: مقام‌های انفرادی برای بازیکنان ایران مهم نیست

کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازیکنان تیم کشورمان به دنبال پیروزی بر لهستان بودند تاکید کرد: همه به پیروزی تیم ملی فکر می‌کنیم و مقام های انفرادی برای بازیکنان ایران چندان مهم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید معروف در نشست خبری پس از برد تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان خاطرنشان کرد: ما سخت‌ترین بازی‌ خود را برابر لهستان برگزار کردیم و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم. لهستان بازی را خیلی خوب شروع کرد و حتی توانست ست اول را به سود خود رقم بزند. به نظرم آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و با تمام توان بازی می‌کردند اما ما آنقدر خوب بازی کردیم که لهستانی‌ها حرفی برای گفتن نداشته باشد ولی مطمئن باشید این تیم در بازی بعدی بهتر ظاهر می‌شود.

پاسور تیم ملی با دشوار خواندن دیدار روز یکشنبه برابر این تیم گفت: بازی‌ بعدی ما بسیار سخت‌تر خواهد بود. البته در این بازی ما می‌خواستیم با پیروزی بر حریف پیش از سفر به لهستان صعودمان را تا حد زیادی قطعی کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
معروف در خصوص عناوین انفرادی این مسابقات بیان کرد: این مقام‌ها چندان برای بازیکنان ایران مهم نیست ما بیشتر دنبال اجرای یک کار گروهی و کسب موفقیت هستیم اما اگر در کنار این موفقیت مقام‌های انفرادی هم حاصل شود قطعاً خوشحال‌ کننده است با این حال ما به دنبال صعود به مرحله نهایی و فینال هستیم که نشان می‌دهد همه بازیکنان کشورمان بهترین هستند.

تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در نخستین بازی خود مقابل لهستان در هفته ششم رقابتهای لیگ جهانی با حساب 3 بر یک برنده شد.

کد خبر 2320659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha