۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵

سردار محمدي:

تماس مردم خراسان شمالی با پليس هدفمند شده است

تماس مردم خراسان شمالی با پليس هدفمند شده است

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: تماس مردم اين استان با مركز فوريت هاي پليسي هدفمند شده است.

سردار صفوه الله امام وردي محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امروز مردم خراسان شمالي به پليس اعتماد كامل دارند و اثبات اين ادعا ميزان تماس هاي مردم با مركز فوريت هاي پليسي اين استان است.

وي با بيان اينكه بحث تماس مردم با پليس به خوبي در استان فرهنگ سازي شده است، تصریح کرد: به منظور ارائه سرعت خدمات، مردم از تماس هاي غير ضروري با مراكز فوريت هاي پليسي 110 استان و موارد غير مرتبط با اين حوزه اجتناب كنند.

سردار محمدي افزود: تماس هاي غير ضروري و غيرفوريتي مردم با پليس كاهش روند رسيدگي به درخواست هاي مردم و كاهش ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را به همراه خواهد داشت.

اين مقام اتنظامي اظهار داشت: طي سه ماهه نخست امسال از ميزان تماس هاي گرفته شده از سوي مردم با مراكز فوريت هاي پليسي 110، تعداد 29 هزار و 231 تماس عملياتي شده كه اين ميزان در مدت مشابه پارسال 28 هزار و 341 تماس بوده است.

وي با بيان اينكه هر تماس مردمی با پليس كه عنوان فوريت داشته و حضور پلیس در محل را می طلبد، از سوي ماموران انتظامي در کمترین زمان ممکن صورت مي گيرد، گفت: تا کنون تماس هاي عملياتي خراسان شمالي در كمتر از 15 دقيقه انجام شده است.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي با اشاره به اينكه ارتباط مردم با پليس يك ارتباط دو سويه است تصريح كرد: اقدامات اجرايي پليس استان در راستاي جلب و جذب اعتماد مردم است و جلب اعتماد مردم يكي از مهم ترين وظايف سبز پوشان نيروي انتظامي به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با 867 هزار نفر جمعیت دارای 8 شهرستان است.

کد خبر 2320870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha