۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

استاندار لرستان:

پیگیری برای رفع مشکل زمین فرودگاه بروجرد در حال انجام است

پیگیری برای رفع مشکل زمین فرودگاه بروجرد در حال انجام است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان از پیگیری برای رفع مشکل زمین فرودگاه بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه لازمه آغاز به کار راه آهن بروجرد الزاما مصوبه مجلس نیست، اظهار داشت: پیمانکار پروژه های ریلی لرستان حاضر است که پروژه راه آهن بروجرد را نیز انجام دهد.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرده که حاضر است این پروژه را انجام دهد و تنها باید دستور اجرای این پروژه از سوی متولیان امر به قرارگاه ابلاغ شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه این موضوع به صورت جدی برای انجام در دستور کار قرار دارد، افزود: روال اضافه کردن نام بروجرد به پروژه های ریلی به طور جدی در حال پیگیری است که امیدواریم انجام شود.

بازوند در ادامه با اشاره به بحث فرودگاه بروجرد اظهار داشت: فرودگاه یک زیرساخت اساسی برای توسعه استان است و اگر در لرستان دو فرودگاه وجود داشته باشد یعنی دو ظرفیت اساسی برای توسعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ممکن است افکار عمومی راجع به فرودگاه بروجرد از من سوال کنند و من نیز حق داشتن فرودگاه را به آنها می دهم، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که کار فرودگاه بروجرد را نیز انجام دهیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در این رابطه هفته گذشته با مشاور پروژه فرودگاه بروجرد ملاقات داشتیم، افزود: در رابطه با وضعیت زمین اختصاص داده شده به این پروژه صحبت هایی شده است و اگر مشاور این پروژه تایید را بدهد برای آغاز عملیات اجرایی آن پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 2322362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha