۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نقاط ضعف و قوت ليگ فصلي را بررسی كرديم/ جذابيت و حساسيت پيكارها كم نبود

نقاط ضعف و قوت ليگ فصلي را بررسی كرديم/ جذابيت و حساسيت پيكارها كم نبود

سخنگوی فدراسيون كشتی در واكنش به برخی انتقادت به برگزاری نخستين مرحله ليگ فصلی گفت: طي نشستي كه دوشنبه شب برگزار شد، تمامي نقاط ضعف و قوت اين مرحله مورد نقد و بررسي قرار گرفت تا تغييرات لازم براي مرحله بعدي اعمال شود.

عليرضا رضايي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مسابقات فصلی، ضمن بيان اين مطلب اظهار کرد: نخستين مرحله رقابتهاي جايزه بزرگ فصلي كشتي در حالي برگزار شد كه با توجه به حساسيت و جذابيت‌هاي خاص اين پيكارها، داراي برخي نقاط ضعف هم بود. طبيعي است مسابقاتي كه براي نخستين مرتبه با آئين‌نامه‌اي جديد برگزار مي‌شود، داراي كم و كاستي‌هايي است كه بايد براي مراحل بعدي برطرف شود.

وي در ادامه تصريح كرد: ما نيز به عنوان متولي اصلي برگزاري اين پيكارها به خوبي توانستيم نقاط ضعف و قوت مرحله نخست را شناسايي و در نشست دوشنبه شب خود مورد نقد و بررسي قرار دهيم.

مدير فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد ادامه داد: به عنوان مثال زمان طولاني مسابقات از زمان آغاز تا پايان يكي از نكاتي بود كه مورد نقد برخي كارشناسان قرار گرفته است. ما در نظر داريم براي برطرف كردن اين مشكل،‌ رقابتهاي مرحله بعدي را روي چهار و يا حتي پنچ تشك برگزار كنيم تا اين مشكل برطرف شود. بدين ترتيب مي‌توان اين مسابقات را در دو روز و يا نهايتا در دو روز و نيم برگزار كرد تا شاهد كشتي‌هاي جذاب و با كيفيتي باشيم.

رضايي افزود: آنچه مسلم است رقابتهاي ليگ كشتي همچون گذشته و با همان سبك و سياق سال‌هاي قبل برگزار نخواهد شد و تمام سعي‌مان اين است تيم‌هاي علاقمند به حضور در كشتي و سرمايه گذاران در اين رشته، بتوانند با حداقل توان مالي و مشكلات معمول در اين عرصه حضور يابند.

وی در ادامه تاکید کرد: ضمن اينكه در ليگ فصلي ديگر خبري از وزن كم كردن‌هاي زياد و هفتگي و تقارن برنامه‌هاي ليگ با اردوهاي تيم ملي نيست و كشتي گيران از فرسايش و آسيب ديدگي‌هاي معمول مصون هستند.

سخنگوي فدراسيون كشتي در خاتمه گفت: مطمئنا باشيد رقابتهای فصلي كشتي مرحله به مرحله بهتر و جذاب‌تر خواهد شد و ما در صدد هستيم نقاط ضعف اين رقابتها را به صفر رسانده و نقاط قوت را تا جاي امكان تقويت كنيم.

کد خبر 2322925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha