۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۹:۴۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

می‌توانستيم نتیجه‌ بهتری در اینچئون بگیریم/ موانع زيادی سر راه كاروان كشتی بود

می‌توانستيم نتیجه‌ بهتری در اینچئون بگیریم/ موانع زيادی سر راه كاروان كشتی بود

سخنگوی فدراسيون كشتی با تاييد تازه‌ترين اظهارات رئيس كميته ملي المپيك گفت: كاروان كشتي ايران در بازي‌هاي آسيايي مي‌توانست نتايج بهتری كسب كند، اما با توجه به برخي موانع و مشكلات،‌ باز هم نتايج قابل قبول و مطلوبي را كسب كرديم.

عليرضا رضايي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد کاروان کشتی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، با بيان اين مطلب اظهار کرد: با توجه به اظهارات كيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك كه معتقد است از كشتي انتظارات بيشتري داشت، بايد گفت ما نيز با وي موافق هستيم و بايد نتايج خوبي كسب مي‌كرديم.

وی اضافه کرد: البته با تمام موانع و مشكلاتی که برای‌مان پیش آمد، توانستيم 6 مدال طلای ارزشمند برای كاروان ورزش ايران را كسب كنيم و در واقع 30 درصد از كل مدال‌اي طلا ايران در بازي‌های آسيايی اينچئون بنام گوش شكسته‌ها ثبت شود.

سخنگوي فدراسيون كشتي با اشاره به موانع و مشكلات بازي‌هاي آسيايی افزود: يكي از مهمترين مشكلات ما كه در قهرماني و كسب مدال طلاي كشتي گيران تاثيرات منفي داشت،‌ ناداوري‌هاي بازي‌هاي آسيايي بود كه خوشبختانه تمامي مردم و مسئولان ورزش ايران به وضوح آنرا ديدند.

وی در ادامه تاکید کرد: آزاد و فرنگي كاران ما اگر اسير ناداوری‌های اين مسابقات نمی‌شدند، حداقل می‌توانستيم 9 مدال طلای بازي‌های آسيايی را كسب كنيم كه همين مدال‌ها می‌توانست ركورد تازه‌اي را به ثبت برساند.

رضایی یادآور شد: يكي ديگر از مشكلات فدراسيون كشتی،‌ محدوديت زمانی بين رقابتهاي جهاني ازبكستان و بازي‌های آسيايي اينچئون بود كه به واقع نيروي كاروان كشتي ايران را به اجبار تقسيم كرد. ما اگر مثل ديگر مدعيان جهاني و آسيايي تنها به يكي از اين ميادين متمركز مي‌شديم، مي‌توانستيم نتايج بهتري كسب كنيم. اما با اين وجود باز هم نتايج خوبي كسب شد و توانستيم در رقابتهاي جهاني و بازي‌های آسيايي با دست پر به ايران بازگرديم.

وی با اشاره به اينكه برنامه‌هاي فدراسيون كشتي به هيچ عنوان متوقف نشده و همه چيز طبق برنامه پيش مي‌رود، تصریح کرد: تمامي كشتي گيران اعزامي به رقابتهاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي به محض بازگشت به چند روز استراحت نياز داشتند كه البته اين استراحت نيز فعال و تحت نظر است. ضمن اينكه كشتي گيران بايد از روز 4 آبان ماه دوباره به اردو بازگردند و دور جديدي از تمرينات را آغاز كنند.

سخنگوي فدراسيون كشتي در خاتمه گفت: تمرينات رده جوانان نيز همچنان ادامه دارد و بايد بزودي تيمي از اين رده سنی به جام جمهوريت تركيه اعزام شود. ضمن اينكه رقابتهای ليگ فصلی باشگاه‌های كشور و همچنين قهرماني كشور نيز در راه است و همچنان بايد تنور پيكارهای داخلی كشتی را داغ بدانيم.

کد خبر 2389219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha