۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

مشکلات ساکنان منطقه 12 در صحن شورای شهر مطرح شد

مشکلات ساکنان منطقه 12 در صحن شورای شهر مطرح شد

دبیر هیات رییسه شورایاری‌های منطقه 12 با حضور در جلسه امروز شورای شهر تهران درخواست‌ها و مشکلات مردم این منطقه را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،اکبر جهانگیری دبیر هیات رییسه شورایاری‌های منطقه 12 تهران امروز در جریان هفتادوهفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره درخواست‌های مردم از نمایندگان گفت: یکی از مشکلات ما قدیمی‌بودن برخی محلات منطقه 12 مثل امامزاده یحیی، هرندی، پامنار و محله گلشن است که بعضا با محدودیت‌های ارتفاعی که از سوی میراث فرهنگی اعلام شده، مالکین نمی‌توانند ساختمان‌های خود را نوسازی کنند.

وی افزود: از دیگر درخواست‌های ما احداث مجموعه سرپوشیده ورزشی برای بانوان در محله‌هایی مانند قیام و آبشار و احداث چمن مصنوعی در محله قیام است.

جهانگیری افزود: با توجه به عرض معابر و محدودیت‌های دسترسی محله‌ای به امکانات و نیز آزادسازی برخی از معابر توسط شهرداری یا تملک آن و یا عقب‌نشینی املاک در حین ساخت و ساز، بسیاری از سیم‌های برق قدیمی در معابر باقی مانده است که موجب انسداد معابر شده است و در جریان طوفان اخیر نیز این موضوع بیشتر مشاهده شد.

وی با اشاره به تغییر کاربری واحدهای مسکونی به تجاری در منطقه 12 گفت: این موضوع غیرقانونی است و به دلیل عدم نوسازی در بافت فرسوده در مناطقی مانند پامنار رخ می‌دهد.

دبیر هیات رییسه شورایاری‌های منطقه 12 تهران همچنین با اشاره به 6 ناحیه و 13 محله در این منطقه، گفت: مساحت منطقه 12، 1690 هکتار است و 91 هزار خانوار در آن زندگی می‌کنند.

کد خبر 2323093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha