۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۷

زندیه وکیلی:

تصادفات در اجرای مرحله دوم طرح تابستانه استان مرکزی باید کاهش یابد

تصادفات در اجرای مرحله دوم طرح تابستانه استان مرکزی باید کاهش یابد

اراک- خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندارمرکزی و دبیر شورای ترافیک با تاکید بر کاهش تصادفات درون و برون شهری گفت: باید با همکاری و استفاده از حداکثر توان و بکارگیری و امکانات موجود دستگاه های مرتبط میزان تصادفات و تلفات ناشی از آن در اجرای مرحله دوم طرح تابستانه کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی ظهر چهارشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی ترافیک افزود: مرحله دوم طرح تابستانه از هشتم مرداد ماه در استان آغاز و تا دوم مهرماه ادامه دارد.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه ها برای اجرای هرچه بهتر مرحله دوم طرح تابستانه در استان مرکزی اظهارداشت: با توجه به افزایش مسافرت ها و سفرها در مرحله دوم اجرای این طرح، باید با اقدامات پیش بینی شده و با ارائه خدمات مطلوب میزان تصادفات و تلفات ناشی از آن کاهش یابد.

دبیر شورای ترافیک استان مرکزی از فرمانداران و شهرداران خواست تا با استفاده از امکانات موجود و آمادگی لازم در اجرای طرح خدمات مطلوبی به مسافران ارائه شود.

زندیه وکیلی افزود: بررسی و رفع نقاط حادثه خیز استان، احداث پل عابر پیاده در ورودی دانشگاه آزاد در جاده خمین، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، نصب علائم هشدار دهنده، ایمن سازی جاده ها و بهبود عبور ومرور و احداث پل عابر پیاده در ورودی دانشگاه آزاد در خیابان دانشگاه از جمله مصوبات این جلسه بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست مصوب شد هشت دستگاه خودرو از طریق فرمانداری ها برای گشت نامحسوس در اختیار پلیس ناجا قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندا  ارتقای سطح امنیت روانی و اجتماعی،  کاهش 20 درصدی تلفات جاده ای و کنترل ناوگان حمل و نقل مسافربری و کنترل تخلفات رانندگی از جمله اهداف اجرای طرح تابستانه در استان عنوان کرد.

گفتنی است در اجرای طرح تابستانه سال گذشته 44 درصد از تلفات ناشی از تصادفات مربوط به عابر پیاده و 36 درصد مربوط به موتور سیکلت بود.

در نشست امروز اعضای شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان بر تعامل و همکاری لازم دستگاه های مرتبط در اجرای هر چه بهتر مرحله دوم طرح تابستانه تاکید شد.

دراین نشست که اعضای شورا، فرمانداران وشهرداران حضور داشتند.

 

 

کد خبر 2324053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha