۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۳۳

نقل و انتقالات لیگ چهاردهم؛

"پریرا" رسماً به سپاهان پیوست/ تقویت خط حمله طلایی پوشان 

"پریرا" رسماً به سپاهان پیوست/ تقویت خط حمله طلایی پوشان 

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان با عقد قراردادی به خدمت تیم فوتبال سپاهان اصفهان درآمد تا در فصل چهاردهم، برای شاگردان زلاتکو کرانچار به میدان برود.

این مهاجم که از چند هفته پیش مد نظر باشگاه سپاهان قرار گرفته بود، سرانجام شامگاه پنجشنبه با باشگاه اصفهانی به توافق رسید و امروز قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند .پریرا روز پنجشنبه در تمرینات تیم اصفهانی حضور پیدا کرده بود و امروز به صورت رسمی قرارداد خود را با باشگاه اصفهانی امضا کرد.

مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در جریان سفر به برزیل با این بازیکن وارد مذاکره شد و در نهایت توانست این مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرد.

خلیلیان در جریان سفر به برزیل، مذاکره با یک مهاجم برزیلی دیگر که به عنوان جایگزین پریرا مد نظر کادر فنی قرار گرفته بود را نیز در دستور کار قرار داد اما با توجه به اینکه مذاکرات باشگاه اصفهانی با پریرا نتیجه‌بخش بود، مذاکرات با بازیکن جانشین پریرا صورت نگرفت.

پریرا روز چهارشنبه برای انجام مذاکرات نهایی وارد ایران شد و پنجشنبه با حضور در اصفهان، با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کرد.

سپاهان با حضور پریرا به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری نیز بوده تا مشکلات خط هجومی خود در فصل گذشته را با حضور این دو ستاره برطرف کند.

قرار است پریرا روز شنبه همراه با سایر بازیکنان تیم اصفهانی برای شرکت در اردوی 11 روزه سپاهان درترکیه، راهی این کشور شود.

کد خبر 2324805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha