۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

بازیگر «شمعدونی» در گفتگو با مهر:

فیلمنامه را می‌خواندم و می‌خندیدم/ لودگی نمی‌کنیم

فیلمنامه را می‌خواندم و می‌خندیدم/ لودگی نمی‌کنیم

امیر کاظمی بازیگر سریال ‌«شمعدونی‌» معتقد است متن این سریال روی کاغذ هم قابلیت‌های کمیک زیادی دارد و بر کمدی موقعیت استوار است.

امیر کاظمی بازیگر نقش سعید در «شمعدونی‌» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ویژگی‌های نقش خود در این سریال توضیح داد: سعید پسری عصیانگر است و به خاطر شرایط سنی‌اش مدام به رشته‌های مختلف سرک می‌کشد و از این شاخه به آن شاخه می‌پرد. دوران سربازی‌اش به پایان رسیده و حالا بیکار است و هرجا سرمی‌زند کار مناسبی پیدا نمی‌کند. همین باعث می‌شود او به سراغ بحث‌های خودشناسی برود.

وی ادامه داد: در حالی که دریافت و باور او از این بحث‌ها سطحی است و تنها به شنیده‌هایش اکتفا می‌کند و دست به کارهایی می‌زند که از پایه غلط است. همین مساله اتفاقات خنده‌دار و موقعیت‌های کمیکی را در داستان رقم می‌زند.

بازیگر سریال ‌«وضعیت سفید‌» درباره فیلمنامه سریال جدیدش اظهار کرد: متن این سریال بسیار قوی است. من پیش از این اگر یک بازیگر می‌گفت فیلمنامه‌ای را خواندم و خندیدم باورم نمی‌شد و می‌گفتم چطور وقتی یک موقعیت خلق نشده است روی کاغذ خنده‌دار به نظر می‌رسد اما واقعا در «شمعدونی» برای خود من این اتفاق افتاد.

وی تأکید کرد: کمدی یعنی وقتی متن را می‌خوانی برای خودت جذابیت داشته باشد و این به خاطر هوشمندی نویسندگان سریال است.

کاظمی یادآور شد: این در حالی است که خود من اعتقاد دارم کمدی موقعیت کار کردن بسیار سخت‌تر از کمدی کلامی است. زیرا موقعیت در کمدی نوع اول چیده می‌شود اما بازی‌ها رئال و جدی است و به هیچ وجه به سمت لودگی نمی‌رود.

بازیگر مهمان سریال «هفت سنگ» در پایان گفت: در واقع وقتی موقعیت‌ها در تضاد با زندگی روزمره قرار می‌گیرد، خنده دار و شیرین به نظر می‌آید. درست مثل این است که یک پروفسور هنگام راه رفتن در خیابان زمین بخورد و این موقعیت خنده‌دارتر از افتادن همین اتفاق برای یک فرد عادی است.

«شمعدونی» به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت اکنون در حال تصویربرداری است تا پس از ماه مبارک رمضان و بعد از سریال «هفت سنگ» به صورت پنج شب در هفته از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

کد خبر 2325229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha