۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۶

پخش مستند «آن مرد در آتش آمد»/ رزمنده‌ای که همرزمش را از زیر تانک نجات داد

پخش مستند «آن مرد در آتش آمد»/ رزمنده‌ای که همرزمش را از زیر تانک نجات داد

شجاعت یک رزمنده به نقل از شاهدان عینی ماجرا در مستندی به نام «آن مرد در آتش آمد» روایت شده است و از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مستند داستان محسن زينی‌وند رزمنده دلاور و قهرمان جنگ در سال 1367 در ارتفاعات گدارخوش در منطقه عمومی ميمک را روایت می‌کند که يکی از رزمندگان اسلام را که به وسيله تانک‌های رژيم بعثی در محاصره بود با يک اقدامی شجاعانه نجات داد.

مراحل مقدماتی تحقيقاتی اين مستند از اوايل سال 91 آغاز شد و تصویربرداری آن، آبان‌ ماه امسال با همکاری و پشتيبانی سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان در منطقه عمومی ميمک آغاز شد.

12 اسفندماه 1392 نیز با حضور مسئولان لشگری و کشوری در هتل زاگرس ايلام از این مستند رونمايی و از قهرمان واقعی اين فيلم تجليل شد.

« آن مرد در آتش آمد» به صورت روايتی از زبان شاهدان عينی اين واقعه و بازسازی صحنه در همان مکان به کارگردانی روح‌الله اکبری و فيلمبرداری وحيد بيوته و حبيب حيدريان، صدابرداری علی يارمحمدی و تدوين جواد زارعی در 30 دقيقه تهيه شده است.

تهیه کننده این مستند صلاح آزوغ است و یکشنبه 15 تیر، ساعت 17:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد خبر 2325300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      0 0
      باسلام وصلوات بر محمد وال محمد ودرود بی کران بر رزمندگان اسلام وسربازان امام زمان عج ودلیر مردان ایلام که با خون خودشان یک به یک سرمشق سرنوشت ما ایلامی ها را نوشتن