۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۴

مربی سختگیری هستم؛

عابدزاده دلیل حضورش در راه‌آهن را اعلام کرد/ دنبال دروازه‌بانی کامل هستم!

عابدزاده دلیل حضورش در راه‌آهن را اعلام کرد/ دنبال دروازه‌بانی کامل هستم!

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال راه‌آهن رفاقت دیرینه با حمید استیلی را یکی از عوامل اصلی حضورش در این تیم دانست و گفت: اگر خودم هم به راه‌آهن نمی‌آمدم، به پرسم می‌گفتم با این تیم قرارداد ببندد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا عابدزاده در خصوص پیوستنش به باشگاه راه‌آهن و اهدافی که مد نظر دارد، با بیان مطلب فوق گفت: استیلی با من تماس گرفت و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با وی دارم و هم بازی من نیز بوده‌ایم، تصمیم گرفتم که برای ارتقای جایگاه تیم راه‌آهن بویژه در زمینه آموزش دروازه‌انان این تیم، به استیلی کمک کنم.

وی در خصوص دیدگاهش نسبت به تیم راه‌آهن اظهار کرد: تا به امروز من سه جلسه در تمرینات تیم راه‌آهن حضور داشته‌ام و دیدم این تیم بازیکنان جوانی دارد که پتانسیل بالایی دارند. اگر با این بازیکنان به خوبی کار شود، آینده باشگاه راه‌آهن از نظر تولید و در اختیار داشتن بازیکن درخشان خواهد بود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص پیوستن امیر عابدزاده (پسرش) به این تیم تصریح کرد: امیر از سه تیم پیشنهاد داشت و قبل از اینکه حضور من به راه‌آهن قطعی شود، استیلی با امیر صحبت کرده بود. من به وی پیشنهاد دادم با توجه به دیدگاهی که مسئولان و کادر فنی راه‌آهن به بازیکنان جوان دارد، بهتر است این تیم را انتخاب کند. بنابراین اگر خودم هم به راه‌آهن نمی‌آمدم، پیشنهادم به امیر این بود که این تیم را انتخاب کند.

وی که با سایت باشگاه راه‌آهن صحبت می‌کرد، یادآور شد: من در کار حرفه‌ای خود، مربی سختگیری هستم و این موضوع را همه می‌دانند. تا به این لحظه از 6 دروازه‌بان تست گرفته‌ام که نتوانستند نظرم را جلب کنند. از نظر من هر دروازه‌بانی که شایسته‌تر باشد، انتخاب خواهد شد چه این دروازه‌بان ایرانی باشد و چه خارجی. من در راه‌آهن به دنبال کشف استعدادها هستم.

عابدزاده افزود: در حال حاضر ما به دنبال یک دروازه‌بان کامل و با تجربه نیز هستیم، البته از نظر من دروازه‌بانی کامل است که در 30 حرکت شرایط خوبی داشته باشد. ممکن است یک دروازه‌بان حتی در لیگ برتر هم بازی کند اما مشکلات اصولی و پایه‌ای در زمینه دروازه‌بانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: درخصوص به خدمت گرفتن دروازه‌بان، من مشورت‌های لازم را به استیلی می‌دهم و او حرف اول و آخر را می‌زند. ضمن اینکه برای انتخاب دروازه‌بان اول در جریان مسابقات لیگ نیز همین رویه ادامه دارد و سرمربی تیم تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال راه‌آهن همچنین تصریح کرد: طبق صحبتی که با استیلی داشتم، ما برای یک روز کار و کسب نتایج زودگذر به باشگاه راه‌آهن نیامده‌ایم بلکه تولید و پرورش بازیکن و رساندن باشگاه به خودکفایی در این زمینه، هدف اصلی ما در راه‌آهن است.

وی تاکید کرد: من در تمرین بسیار سخت‌گیر هستم. هنوز در مرحله انتخاب دروازه‌بان هستیم و اینگونه تمرینات سبک است. پس از انتخاب دروازه‌بان‌ها و همچنین فراهم شدن ابزاری که مورد نیاز من است، تمرینات اصلی خود را آغاز می‌کنیم.

عابدزاده در پاسخ به این پرسش که هنوز در تمرینات از آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستید و اگر سنتان پایین‌تر بود، می‌توانستید درون دروازه هم قرار بگیرید، گفت: من هر روز در باشگاه سخت تمرین می‌کنم و پس از تمرین راه‌آهن نیز همچون گذشته به باشگاه خواهم رفت و تمریناتم را به طور منظم همچون گذشته، ادامه می‌دهم، این موضوع باعث شده که آمادگی بدنی خود را حفظ کنم.

 

کد خبر 2325431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha