۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۸

همتی در گفتگو با مهر:

تخریب چشمه "بل" در منطقه اورامانات متوقف شد

تخریب چشمه "بل" در منطقه اورامانات متوقف شد

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: به همت سازمان حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه، تخریب چشمه "بل" در منطقه اورامانات متوقف شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی از فضاهای طبیعی در استان کرمانشاه به علل های گوناگون در حال از بین رفتن و تخریب هستند.

تورج همتی با اشاره به اینکه باید تمام امکانات ملی را برای نجات این ثروت ها بسیج کنیم، گفت: یکی از مشکلات و البته برنامه های ما، طرح نجات چشمه "بل" در منطقه اورامانات کرمانشاه است.

وی به تاکید بر اینکه این چشمه از نقاط دیدنی و بکر این استان محسوب می شود، تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه همانند گذشته آمادگی خود را برای نجات چشمه "بل" اعلام کرده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در این راه، سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه طرح نحات چشمه "بل" را مورد تایید نهایی قرار داده است.

همتی با اشاره به اینکه نجات این چشمه منوط به ارائه طرح از سوی کارفرماست، بیان داشت: در سالهای گذشته طرح های بسیاری برای نجات چشمه "بل" ارائه شده است که متاسفانه هیچ کدام نتیجه بخش نبوده است.

وی تصریح کرد: به تازگی هم برخی از افراد اقدام به تخریب محوطه چشمه "بل" کرده اند که در این راستا سازمان حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه طرح ویژه ای برای حفاظت از این منطقه را اجرا کرده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تاکید کرد: در این طرح باید از حمایتها و پیگیری های دادستان پاوه نیز تقدیر داشته باشیم.

کد خبر 2325434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha